Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
3 uur geleden zei luisteraar:

Nu al bekend Scandinavië en ierland verbod na 2030

Dat bericht klopt niet. Er schijnen stemmen te zijn om in 2030 de verkoop van alle verbrandingsmotoren in europa te verbieden, maar dat dit nog veel weerstand oproept.

Overigens komt het voorstel uit Duitsland vandaan.... in 2016!!

Juist de Ieren zijn tegen, maar hoe dat zit met scandinavie heb ik nog niet uitgedokterd.. Mijn scandinavisch is niet zo geweldig :)

Maar je zal zien dat de Fransen dwars gaan zitten, de autolobby hier tegen is etc, etc..

Voorlopig is er totaal geen spraken van een verbrandingsmotor verbod.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Geplaatst: (aangepast)

Ik praat niet graag hypothetisch feit is diverse landen hebben al de verbrandingsmotor in de

ban gedaan sinds 2030.

Andere landen zijn plannen uit aan het werken om co2 neutraal te zijn tegen 2030 bij

die plannen behoord ook de verbranding motor.

Dat stroom ook niet schoon is weten we wel ceesv daar wordt hard aan gewerkt hier op het

platte land zie ik bv al om de 500 meter windgeneratoren als paddenstoelen uit de grond komen

De auto industrie speelt hier hard op in door enkel nog investeren in E auto´s de grote

auto merken zijn ook aanwezig bij de FE racen om te testen ,op ze´n Duits F1 ist ein auslauf model

aangepast door luisteraar
  • Moderator
Geplaatst:

Echt niet, uitstoot loos bestaat niet!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Begrijp mij niet verkeerd, als er morgen een betaalbare elektrische auto in de showroom staat met een actieradius van 700km, dan gaat mijn oude diesel direct de deur uit, maar zo is het nu eenmaal niet..

Ik denk zeker wel dat de technologie er tegen 2030 wel zal zijn, maar de betaalbaarheid niet.

@ceesv

Uitstoot loos kan wel bestaan, maar dat is een ingewikkeld proces. "Zij" zullen CO2 neutraal bedoelen wat overigens wel haalbaar is.

(het verbranden van olie is trouwens ook CO2 neutraal, alleen is de omzetting van CO2 naar olie een paar miljoen jaar geleden) ;)

In die tijd was het zuurstofgehalte op aarde vele male hoger en konden er reusachtige dieren bestaan..

aangepast door drz

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

12 minuten geleden zei drz:

Ik denk zeker wel dat de technologie er tegen 2030 wel zal zijn, maar de betaalbaarheid niet.

Daar moet ik je gelijk in geven autorijden zal niet meer voor iedereen bereikbaar zijn.

Duitse economen hebben al voorspeld dat 100 duizende mensen werkloos worden doordat

een e auto minder technisch is dus minder mensen nodig zijn om te produceren en de

productie zal minder worden

Geplaatst:
42 minuten geleden zei luisteraar:

Ik praat niet graag hypothetisch feit is diverse landen hebben al de verbrandingsmotor in de

ban gedaan sinds 2030.

"Sinds" is verleden tijd, althans in Nederland. 

Kom nu eens met feiten welke landen dat definitieve besluit hebben genomen?

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

2 minuten geleden zei Big fellow:

Kom nu eens met feiten welke landen dat definitieve besluit hebben genomen?

even googlen en je kan het zelf vinden

zweden noorwegen ierland om een paar te noemen.

Ik ben je google niet kan je zelf ook

Geplaatst:
Zojuist zei luisteraar:

even googlen en je kan het zelf vinden

zweden noorwegen ierland om een paar te noemen.

Ik ben je google kan je zelf ook

Jij bent degene die grote uitspraken doet, jij moet die onderbouwen. Het is niet zo dat luisteraar wat schrijft en dan iedereen maar op zoek moet gaan naar "mogelijke feiten"... Jij hebt er een handje van (ja, waarschijnlijk een Nederlands gezegde wat niet geheel bekend is in Belgie) om (grote) uitspraken te doen, en op het moment dat er om feitelijke onderbouwing wordt gevraagd je dit niet wil (en meestal kan!) leveren. 

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

8 minuten geleden zei Big fellow:

ij bent degene die grote uitspraken doet, jij moet die onderbouwen. Het is niet zo dat luisteraar wat schrijft en dan iedereen maar op zoek moet gaan naar "mogelijke feiten"... Jij hebt er een handje van (ja, waarschijnlijk een Nederlands gezegde wat niet geheel bekend is in Belgie) om (grote) uitspraken te doen, en op het moment dat er om feitelijke onderbouwing wordt gevraagd je dit niet wil (en meestal kan!) leveren. 

Ik houd niet van ruzie .

ALs iemand denkt dat iets niet klopt wat ik zeg mag die met argumenten reageren.

8 minuten geleden zei luisteraar:

ALs iemand denk dat iets niet klopt wat ik zeg mag die met argumenten reageren.

Nee, dat is de omgekeerde wereld. Jij schrijft iets, er wordt gevraagd om onderbouwing, en dan reageer je dat degene die jou aanspreekt hierop maar zelf moet gaan zoeken en met argumenten moet gaan komen.

8 minuten geleden zei luisteraar:

Ik houd niet van ruzie .

Misschien tijd om in de spiegel te gaan kijken en naar de persoon te kijken die eens moet leren te "luisteren". Wel ironisch dat iemand met de gebruikersnaam "luisteraar" er zelf zo slecht in is... Door dat gedrag irriteer jij een heleboel mensen schat ik in. (Ja, dat is dus mijn inschatting, en ik breng het dus niet als een vaststaand gegeven)

Elke discussie waar jij je in mengt, en dat zijn er jammer genoeg nogal wat hier, gebeurt hetzelfde. Jij schrijft iets wat aantoonbaar niet klopt, je wordt erop aangesproken, en dan blijf je volharden in je uitspraken. Dit veroorzaakt een gigantische hoeveelheid ruis / forum vervuiling, en de bezoekers die een vraag stellen, of op zoek zijn naar informatie weet gewoon niet meer wat er nu klopt en wat niet.

Maar dit is het laatste wat ik hierover ga schrijven... Schijf wat je wilt, ik denk dat ik je op mijn negeer lijst ga zetten zodat ik mij niet meer ga irriteren aan jouw berichten. (Jij bent dan wel "uniek" omdat je de enige persoon op die lijst gaat zijn!)

aangepast door Big fellow

• Moderator
Geplaatst:

goed, dit ging over de formule1 en niet over emissieloos rijden of verboden op verbrandingsmotoren. Nu weer on topic.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

11 uur geleden zei drz:

F1 verouderde techniek? Er worden nog steeds verbrandingsmotoren voor consumentenauto's gebouwd en zolang elektrisch nog steeds niet duurzaam genoeg is, is de auto industrie gebaat bij F1.

Kijk dat de ervaringen uit F1 in het verleden in onze auto´s  terecht kwamen JA

Maar nu niet meer wat heeft bv redbull met auto techniek te doen het is commercie show reclame sensatie .

Is natuurlijk niet verboden geef mij maar FE waar ook sensatie en reclame meespelen.

F1 in Zandvoort is goed denk aan commercie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...