Gast Geplaatst: 5 februari 2002 Geplaatst: 5 februari 2002 Hallo wie heeft werkende seca files voor een gold waver card? Ik heb een pace 500. Mijn email adres is : janruiter@hotmail.com
Gast Geplaatst: 7 februari 2002 Geplaatst: 7 februari 2002 Jackly bedankt voor je files, maar ze werken niet. Ik krijg de melding onbekende kaart.<p>Ik ben nu al 3 dagen aan het prutsen en kan de goede files maar niet vinden. Wie heeft een pace 500 en draait seca. Zou diegene mij zijn files en een uitleg op willen sturen naar janruiter@hotmail.com Bedankt
Gast Geplaatst: 7 februari 2002 Geplaatst: 7 februari 2002 Heb je je pace wel om laten bouwen ????????
Gast Geplaatst: 7 februari 2002 Geplaatst: 7 februari 2002 Ja ik heb de pace laten ombouwen. Dus dat moet goed zitten. Ik gebruikte voor irdeto een witte gold card. Dat werkte perfect. Alleen om de 3 maand de datum veranderen. Ik gebruik een vp2 programmer. Vandaag is de 4e dag dat ik bezig ben. Heb al veel files geprobeerd. Ook die van de Duck. Ik heb een pace 500. Heeft iemand goed werkende files, die zijn heel erg welkom janruiter@hotmail.com is mijn email adres
Gast Geplaatst: 7 februari 2002 Geplaatst: 7 februari 2002 Is ie ook getest met een werkende kaart voor seca, en deed ie het toen wel, kan ook dat de cam kapot is gegaan tijdens het ombouwen, werk zelf met de files van dhr. Duck en dit werkt perfect, werk met een gewoone goldcard en een vp20 programer van willem......
Gast Geplaatst: 7 februari 2002 Geplaatst: 7 februari 2002 Deenja bedankt voor je reacties. Als ik mijn oude MultiChoise kaart erin doe heb ik gewoon de normale zenders. Dan doet de cam het toch ook gewoon? Zou je mij deze files die jij gebruikt toe willen sturen? Wil je me er ook een uitleg bij doen hoe jij de kaart programmeert, welk programma gebruik je. Heb jij dan ook een pace dvr 500? zou je dit gezipt naar janruiter@hotmail.com willen sturen, dan ben ik je zeer dankbaar.
Aanbevolen berichten