Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Van 30 mei tot en met 2 juni zendt Mi Amigo nog eens uit vanaf een schip in de haven van Blankenberge. Het moet een van de leukste onderdelen worden van de havenfeesten van Blankenberge.

Ik kijk er al naar uit. 🤠

bron : https://radio2.be/west-vlaanderen/piratenzender-mi-amigo-gaat-nog-eens-uitzenden?fbclid=IwAR2v7sG5sWAg-_wMFKoSb5N3ay-rmDjt1hZeUFSXmCatKoDm_3M5033D9p8

feedhunting , a crazy hobby !

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Geplaatst:
Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

Geplaatst:

Dan kan ik het hier (kreta) ook ontvangen. Dat zal leuk zijn...oude tijden. Ik luisterde er vroeger vaak naar.

System Administrator (niet van deze site)

Geplaatst: (aangepast)

Het zou leuker zijn mochten ze een tijdelijke AM vergunning kunnen krijgen !!

Maar ja , da' s helaas niet mogelijk hier in den Belgiek !!

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Geplaatst:

een tijdelijke FM licentie moet toch ook geen probleem zijn, al moet dit minstens 6 maanden op voorhand aangevraagd worden en alles doorgegeven worden van documenten van de zender en kabels en antenne enz.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

• 1 maand later...
Geplaatst:
Op 20-2-2019 om 19:50 zei Satfeeds-DX:

Ook op Radiovisie zijn enkele artikels te lezen.

Mi-Amigo-revival-weekend-19.png

Vanavond start om 19 uur het Radio Mi Amigo Revival Event.

Nu reeds is er een stream te beluisteren.

https://radiovisie.eu/radioblad-89-veronica-mi-amigo-en-caroline-audio/     artikel: De enige echte Radio Mi Amigo

http://radiomiamigo.co.uk/

Veel luisterplezier!

Het andere event gaat door van 30 mei tot 2 Juni 2019 op de havenfeesten in Blankenberge.

Dan zal er van het schip "De Castor" worden uitgezonden in de haven.

Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

Geplaatst:

De equalizer staat wel ingesteld voor AM zenders...! Heel erg veel hoog erin, wat het er niet beter op maakt in een stream...!

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Geplaatst:

Ow wat mis je eraan dan, dat ze uit de lucht gehaald worden? Ik luister nog altijd maar 1 radio station dat ook ooit als piraat begon en nu nog altijd aktief is via het internet en nog steeds die zelfde mooie muziek draait waar ik van hou. Naast Veronica hadden mijn ouders ook wel eens Mi Amigo aanstaan maar met beide zenders heb ik zelf persoonlijk nooit zo´n band gehad. Kan me wel voorstellen dat veel mensen wel een band gekregen hebben met deze zenders je zat toch immers een beetje in de hippy tijd.

Geplaatst:

Nog een late 1 april grap?

Iets na 22u toch niets te horen op deze kortegolf 25m band frequentie.

TechniSat parabool + 4 LNB + Diseqc switch / Digital Devices Cine S2 v6.5 twin tuner / Windows 10 Pro x64 / Mediaportal / OSCAM / ACAMD / Denon AVR-3803 receiver / LG 60UF675V UHD-beeldscherm

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...