Ga naar inhoud


Dokwerker Waterlooplein besmeurt met groen geel


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

Citaat

De boodschappen lijken gericht te zijn aan Ajax, en de clubkleuren van ADO Den Haag zijn groen en geel.

in meerdere tijdschriften en op NU.nl

 

ik moet niet het hele nieuwstopic hier copy-pasten

 

men zou gewoon thuis moeten blijven en voetbal voor de lol op TV bekijken

 

wat voetbal supporten toch allemaal voor schade met je brein kan opleveren!

of het nu een stelletje ADOlescenten zijn of RADIkalen ik wens hun een taakstraf van dagdagelijks 10 jaar graffiti verwijderen toe!

  • Like 1

Flowers In The Fields

VanWyck

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik raad iedereen aan om eens een kijkje te nemen in een voetbalstadion. Dat biedt een heel nieuw inzicht in de mensheid.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Donkeyman:

Ik raad iedereen aan om eens een kijkje te nemen in een voetbalstadion. Dat biedt een heel nieuw inzicht in de mensheid.

Daarvoor hoef je niet per se naar een voetbalstadion, dat blijkt in dit geval ook weer eens.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei minplus:

Dat artikel is veel te ingewikkeld voor dergelijke idioten, vrees ik..

??Iek nie begraip?

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...