Tonskidutch Geplaatst: 1 maart 2019 Auteur Geplaatst: 1 maart 2019 p.s. ik weet dat het een beetje raar is, misschien ook niet heel belangrijk maar D:\ als volumeletter wordt al gebruikt door de bleutooth usb stick voor mijn toetsenbord en muis hoezo eigenlijk ik dacht met diskpart dat te kunnen aanpassen maar dat ging niet daarom heb ik B: maar voor die SSD genomen Get Back The Beatles
Gast catw Geplaatst: 1 maart 2019 Geplaatst: 1 maart 2019 (aangepast) 42 minuten geleden zei Tonskidutch: p.s. ik weet dat het een beetje raar is, misschien ook niet heel belangrijk maar D:\ als volumeletter wordt al gebruikt door de bleutooth usb stick voor mijn toetsenbord en muis hoezo eigenlijk ik dacht met diskpart dat te kunnen aanpassen maar dat ging niet daarom heb ik B: maar voor die SSD genomen Verander de schijfletter D naar Y daarna kan je de drive B: weer naar schijfletter D veranderen waarna je de bleutooth usb stick naar de letter E: om zal kunnen zetten. Dit gewoon bij schijfbeheer, rechtermuisknop op windows icoon klikken en dan zie je het daar in het menu staan. 1 maart 2019 aangepast door catw
Tonskidutch Geplaatst: 2 maart 2019 Auteur Geplaatst: 2 maart 2019 vreemd als ik dat tracht te doen is er plotsklaps geen muis en toetsenbord functionaliteit meer dus dan maar een usb muis en toetsenborde eraan en zo die wijziging doorvoeren als dat gedaan is met Bleutoothstick erin nog eens herstarten (zonder usb muis en usb toetsenbord) en gelukt THANKS Get Back The Beatles
Moderator wiz Geplaatst: 8 juni 2019 Moderator Geplaatst: 8 juni 2019 vroeger zaten dat soort schroefjes gewoon ergens op het chassis geschroeft. Zit er niet ergens in een hoekje 4 van die dingen verstopt? VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Gast catw Geplaatst: 9 juni 2019 Geplaatst: 9 juni 2019 9 uur geleden zei wiz: vroeger zaten dat soort schroefjes gewoon ergens op het chassis geschroeft. Zit er niet ergens in een hoekje 4 van die dingen verstopt? Daar zijn ze (gelukkig) nog steeds niet van af gestapt.
Tonskidutch Geplaatst: 9 juni 2019 Auteur Geplaatst: 9 juni 2019 je mag komen kijken, met loep etc, er waren/zijn geen extra schroeven op het chassis voor een dergelijke bevestiging van een extra SSD in de desbetreffende lege SSD Bay Get Back The Beatles
Moderator wiz Geplaatst: 11 juni 2019 Moderator Geplaatst: 11 juni 2019 Jammer, ook niet in de bijgeleverde doos? Niet des HPs om zulke specifieke schroefjes niet (meer) mee te leveren. Naja, het is inmiddels opgelost. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen