luisteraar Geplaatst: 27 februari 2019 Geplaatst: 27 februari 2019 veels te beperkt gebruik afstandbediening van je enigma dvb-t2 ontvanger. ik blijf maar herhalen
Zunigkyk Geplaatst: 27 februari 2019 Auteur Geplaatst: 27 februari 2019 Ik heb geen een enigma dvb-t2 ontvanger. Wat is dat eigenlijk voor iets, een enigma ?
Zunigkyk Geplaatst: 22 maart 2019 Auteur Geplaatst: 22 maart 2019 Ik heb mijn TV omgeruild voor eentje met triple tuner en DVB-T2hevc. FTA radio ontvang ik er ook mee. Scherm kan ik uit zetten en verbruik dan 8 watt. Als dat mooi moet klinken sluit ik de de TV aan op stereo installatie. Ben erg tevreden met deze settopboxloze oplossing. Opgeruimd staat netjes!
mereltje Geplaatst: 22 maart 2019 Geplaatst: 22 maart 2019 Wat is dat voor een tv ? Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Zunigkyk Geplaatst: 22 maart 2019 Auteur Geplaatst: 22 maart 2019 (aangepast) 2 uur geleden zei mereltje: Wat is dat voor een tv ? Philips 32PFS6402/12 Heeft 'alles' aan boord. Is 'Android' smart. Ik had eerder een Sony W705B. Die had iets minder smart, wel DVB-T2h264, maar dus niet de DVB-T2h265/HEVC norm voor nieuwe digitenne(FTA). Android smart bij Philips is wat opdringerig met zijn voorwaarden en hindert doordat het er op zit toch de bediening van de rest, ook al gebruik ik het niet. Android blijkt puur er op gericht je naar de appstore te lokken en betaalde content af te nemen. Daar ben ik niet in geïnteresseerd. Wat Sony bood kwa apps was voor mij genoeg, al was die opera-browser nutteloos. Kwa beeld ben ik er niet op vooruit gegaan, ik krijg het niet goed: te harde kleuren. De Sony was perfect met beeld-standaardinstelling. Ook is de bediening van Sony eenvoudiger, directer. En de Sony was mooier. Het nieuwste 32inch model van Sony leek me kwalitatief en kwa design een stuk minder... Maar deze Philips was wel weer een stukje goedkoper. Als je een andere TV zoekt kan je hier kijken of hij compatibel is met nieuwe digitenne DVB-T2h265HEVC (duitsers noemen het DVB-T2HD): https://tv-plattform.de/de/dvb-t2-hd-geraeteliste 22 maart 2019 aangepast door Zunigkyk
Psychosammie Geplaatst: 30 maart 2019 Geplaatst: 30 maart 2019 Voor wat betreft de kleuren van je TV, de cinema mode is bij veel merken TV's de juiste instelling. Daar moet je een paar dagen aan wennen dus niet zelf aan de kleuren knoeien. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
dunhans Geplaatst: 30 maart 2019 Geplaatst: 30 maart 2019 @Zunigkyk, Volgens een consumenten rubriek zijn de beste/optimale beeldinstellingen voor jouw Philips tv als volgt: Preset Standard Helderheid 50 Scherpte 5 Kleur temperatuur Custom (127/0) Tint - Kleurverzadiging 53 Contrast 95 Achtergrondverlichting 100 Functie voor vloeiender beeld - Overige instellingen Computer off Colour Enhancement med Contrast Mode best picture Dynamic Contrast off Gamma 0 Super Resolution on Noise Reduction med MPEG Artefact Reduction min Het is toch te proberen, want bevalt het niet, dan klik je op resetten....... Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1 / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2 / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 / Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.
RicardoBelli Geplaatst: 30 maart 2019 Geplaatst: 30 maart 2019 Dunhans .kun je ook van andere merken de optimale beeld instellingen vinden bij de consumenten rubriek????.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen