Ga naar inhoud


ET-8500 vind geen kabelkanalen meer na update Ziggo


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Vannacht heeft Ziggo in Haarlem weer het e.e.a. veranderd op de kabel. Nu heb ik geen kanalen meer op de ET-8500. Zoeken vindt ook niets. Let wel, het gaat om de vrije kanalen.

Twee andere satellietontvangers, een Vu+ Ultimo 4K en een Vu+ Solo 4K, moest ik ook opnieuw laten zoeken, maar na het invoeren van de juiste frequentie en een nieuw netwerk-ID werd alles gevonden en hersteld.

 

Niet met de ET-8500. Frequentie op 164.000 en netwerk-ID op 04444 ingesteld, maar na zoeken krijg ik de reactie dat er niets is gevonden. Dit dus i.t.t. de Vu+sen.

 

Wat kan er mis zijn gegaan?

 

MM


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...