Ga naar inhoud


bug in 2de hands


blitz10

Aanbevolen berichten


Hetzelfde hier als Penthe beschrijft: geen datums/tijd meer bij de posts.

 

Geen idee wanneer Michel meldde dat het opgelost was/zou zijn, dus ik meld het nog maar even.

 

groet,

A33

aangepast door a33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-2-2019 om 22:41 zei Penthe:

Aantal posts hebben geen datum meer in laatste post. Valt flink op en lijkt me niet handig.

 

 

Bijzonder; de posts zelf tonen dus geen datum, maar als je ze citeert (zoals in bovenstaand citaat) zie je wel wat de oorspronkelijke datum was!

 

Fijn dat het weer opgelost is, al vind ik het wel heel raar om bij sommige topic alleen te zien: "gestart".

In plaats van "gestart op [ datum ]".

(Voor het geval we dachten dat die topics misschien niet gestart waren, krijgen we in ieder geval de informatie: ze zijn wel degelijk gestart! ;);) )

 

Groet,

A33

aangepast door a33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-2-2019 om 21:48 zei Michel:

Voor die posts kan ik het niet meer oplossen, maar alle reacties op die threads krijgen wel een datum/tijd.

Niet dus heel veel post krijgen geen datum meer nu nog steeds, zo staan er in Moppen Deel 4 al een hele rij berichten zonder datum van de laatste paar dagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...