Ga naar inhoud


WiFi volg mij niet!


Gast catw

Aanbevolen berichten


  • Reacties 64
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

In Duitsland ja, in Belgie?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zou een nummerplaat met BSN of DIGID kosten? Dat scheelt de overheid een boel omwegen om informatie te achterhalen over de bestuurder. 😁

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Men is al heel ver bij een fabriek in Nijmegen  met het ontwikkelen van een chip voor je nummerplaten.

 

Ik weet van mijn auto, dat die rechtstreeks in verbinding staat met de fabriek en doorlopend informatie doorgeeft.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei drz:

Ondanks vele wijze woorden hier en wetenswaardigheden, gebruiken jullie vrijwel allemaal deze prachtige tracking "techtroep".

 

NFC, near field communication, de technologie voorhet contactloos betalen etc, kan getraced worden op 30 meter afstand!!! 30 meter!!

Natuurlijk moet je je telefoon of pasje tegen een apparaat houden, maar dat is slechts voor de show.

Er zijn legio berichten gemeld dat er tijdens een bezoekje in een winkelcentrum bedragen worden afgeschreven van rekeninghouders zonder dat er iets gekocht is..

Jawel, gewoon diefstal door criminelen met gevoelige apparatuur, maar natuurlijk halen die berichten de media niet want dan gaat het paradepaardje van banken en overheid er aan.

 

Het gaat om kleine bedragen die geen pijn doen bij de consument en waar politie verder geen ruchtbaarheid aan geeft.

Diefstal van kleine dingen of bedragen hebben nu eenmaal geen prioriteit.

 

Je pasjes bewaren in afgeschermde mapjes kan deels helpen, al heb ik met eigen ogen gezien dat deze houdertjes zo lek als een mandje zijn en gewoon maar beperkt werken.

Contactloos betalen NIET activeren en bankzaken en telefoon gescheiden houden.

Geen bankappjes gebruiken en dat achterlijke "tikkie"systeem lozen..

Voor de wijsneuzen die graag dingen bagateliseren, blijf maar lekker dom en voeg je maar toe aan de domme massa.

 

Wifi en bluetooth schakel je buitenshuis gewoon uit en voor de mensen die dat teveel moeite vinden, voeg je maar toe aan de domme massa.

Bluetooth in de auto? Perfect, op veel wegen staat er om de 100 meter een bluetoothontvanger zodat de overheid weet waar je rijd, hoe snel je gaat en welke richting je op rijdt.

 

Tot slot:

Bezoekje aan het gemeentehuis? Wanneer je door poortjes moet lopen zijn alle denkbare pasjes gescant en weet men wie er binnen loopt of naar buiten gaat.

NFC? vergeet het maar, die chipjes geven meer signaal af dan je denkt en wanneer je denkt " dat valt wel mee" of "dat is niet zo", bedenk maar dat men tegenwoordig ontzettend gevoelige ontvangers kan maken.

 

En dan nog het volgende: De mensen die zeggen "ik heb niets te verbergen". Dat soort domme kroegpraat heb ik al teveel gehoord en mensen geven meer privacy af dan men denkt.

Kwaaltjes van hun kinderen bijvoorbeeld, die via whatscrapp gedeeld worden en waar farmaceutische bedrijven en verzekeringsmaatschappijen baat bij hebben.

 

Zal ik nog even doorgaan??

 

Natuurlijk is dit handig voor overheden die graag terroristen willen vangen, wat trouwens niet slecht is, maar de nevenactiviteit van diezelfde overheid is simpelweg financiële "massacontrole".

Elke cent van de burger moet gereguleerd worden omwille van de economie en om de verspilling van de overheden te compenseren.

 

Misschien kun je mij paranoia noemen, maar dit zijn gewoon keiharde feiten die eigenlijk elk mens moet weten.

...maar diezelfde mens gaat gewoon door, omdat ze lui zijn, door dogma's verdoofd en ' het wel makkelijk is'..

De natuur werkt immers niet met kwaliteit maar met kwantiteit, dus domme mensen zijn veruit in de meerderheid.. En daar wordt handig op ingespeeld.

En onder het mom van "if you can't beat them, just join them" doe ik er deels ook maar aan mee......Tenslotte heb ik niets te verbergen..🙄

 

 

 

 

 Jou relaas klopt helemaal!

 

Het enige wat je hieraan (deels) kan doen is zoveel mogelijk buiten het systeem om te leven.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Lijkt mij niet erg handig als je aan de grens staat met een defecte chip in je paspoort.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ja, zoals je schrijft een magnetron.

Je schrijft:

46 minuten geleden zei luisteraar:

magnetrons maken die chips kapot.

paspoort en idcard erin.

Mij lijkt dat niet handig wanneer je met zo een paspoort aan de grens staat.

Kennelijk reis je niet veel.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei ceesv:

In Duitsland ja, in Belgie?

oeps, hij heeft gelijk

ik heb het voor Belgie nog eens opgezocht

staat zelfs in de Volkskrant, sinds kort kun je voor 1000€ zelfs PIK001 op je Belgisch kenteken laten zetten

dan ben je toch echt van de pot gerukt, 1000€

 

maar goed het gaat niet over auto's en honden en kattenchips onder je oksel of in je paspoort!

het gaat over het nut met van WiFi voor de gebruikers

en die willen dat nut

 

 

Tears Of Hope

Al Di Meola

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat niet over het nut van Wifi, maar over het steeds groter wordende misbruik ervan ten nadele van je privé en persoonsgegevens, een strenge regulering dringt zich op en dit op internationaal niveau.

 

 

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...