Ga naar inhoud


Zinloos "aanhangsel" verwijderen...


Con

Aanbevolen berichten

Iedere keer als ik een melding ontvang van Sat4all

wordt dat altijd bijgestaan met het volgende.

60 jaar na de Spoetnik

Sprietje posted een discussie in Nieuwsberichten, 15 oktober 2017

De eerste kunstmaan werd 60 jaar geleden door de Russen gelanceerd. De NOS besteedde daar aandacht …

 

Hoe is dat te voorkomen, het achtervolgt mij al maanden en maanden.

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Banknop is kapot, nieuwe is besteld.:grin:

 

We gaan op zoek naar een ander onderwerp, misschien iets in de trend van

 

60  61 jaar na de Spoetnik

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe je daar aan/vanaf komt. Heb je al eens goed alle instellingen in je profiel nagekeken?

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je bij je accountinstellingen kijkt

staan daar recent gebruikte apparaten en daarin een waslijst met data van wanneer je aangemeld was en soms nog aangemeld bent (rode button afmelden)

dat heeft met de timeline in de sat4all forum software / database en "een topic volgen" te maken

 

probeer eens een paar minuten al die rode meldingen dat je nog moest afmelden te volgen en dus af te melden

 

ik zie bijvoorbeeld ook het lid Fenzo elke keer een paar minuten na ik ergens iets geschreven heb offline gaan afschoon die man al een jaar nergens meer op reageert

Screenshot_47.png

aangepast door Tonskidutch
effe net geschreven en dara is die weer zie afbeelding

I Gona Love You - Micky More & Andy Tee remix

Jestofunk, Micky More & Andy Tee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij het onderwerp kon ik mij "ontvolgen"

Boeiend, had dat nooit ingesteld.

 

Heb sinds ruim een week geen "aanhangsels" meer.

 

Dus "61 jaar na de Spoetnik" zou zinloos geweld zijn :)

 

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...