Tonskidutch Geplaatst: 22 april 2019 Geplaatst: 22 april 2019 17 minuten geleden zei luisteraar: Ik stel voor als TS een topic opent enkel antwoorden aan TS en niet tussen leden geeft alleen welles nietes verhalen met als doel wie heeft de langste hou je kop dan man 1 The Beat Is Rhythm Club des Belugas
luisteraar Geplaatst: 22 april 2019 Geplaatst: 22 april 2019 1 minuut geleden zei Tonskidutch: hou je kop dan man Dat bedoel ik
luisteraar Geplaatst: 22 april 2019 Geplaatst: 22 april 2019 (aangepast) Je kan het als een bedrijf zien De directie doet niets Het personeel maakt maar ruzie De klanten lopen dan weg. ALs mijn mening niet gewenst is mag dit bericht wissen 22 april 2019 aangepast door luisteraar
trust Geplaatst: 22 april 2019 Geplaatst: 22 april 2019 (aangepast) 53 minuten geleden zei luisteraar: Komt op sat4all vaker voor er wordt een vraag gesteld daarna nog taal of teken van TS. Dan gaan leden veronderstellingen maken en wordt het een discussie met de leden ipv met TS. Ik stel voor als TS een topic opent enkel antwoorden aan TS en niet tussen leden geeft alleen welles nietes verhalen met als doel wie heeft de langste Helemaal mee eens , wie de schoen past ................................ 22 april 2019 aangepast door trust Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen