Micky1 Geplaatst: 11 maart 2019 Geplaatst: 11 maart 2019 (aangepast) Hallo , goede middag ik heb een vraag over mijn satelliet ontvangst. Als ik naar kanalen zoeken ga en dan signaal zoeker valt mij vaker op dat de ontvangst wel heel goed is, bijna alle 4 satellieten op 96 en 96, maar de BER die getal begint soms bij 800000 naar beneden te tellen. Zo wat ik weet moet deze altijd op 0 staan. Het is ook niet altijd, maar wel vaker. Heb al alle coax vervangen, schotel opnieuw , LNB's op nieuw ingesteld , switch verwisselt. F-connectors ook allemaal verwisselt. Het blijft hetzelfde. Zou iemand weten wat het zou kunnen zijn??? kan het filmpje niet uploaden is 48 mb, om het te laten zien Alvast bedankt 11 maart 2019 aangepast door Micky1
Sprietje Geplaatst: 11 maart 2019 Geplaatst: 11 maart 2019 Je hebt BER vóór correctie en je hebt BER ná correctie. BER nul kan alleen maar na correctie. Kun je dat filmpje niet inkorten tot max. 10MB, dan kun je het wel laten zien.
Micky1 Geplaatst: 11 maart 2019 Auteur Geplaatst: 11 maart 2019 ik pak het in als rar of winzip maar nog te groot
Micky1 Geplaatst: 11 maart 2019 Auteur Geplaatst: 11 maart 2019 Preview_IMG_4656.mp4 38 minuten geleden zei Sprietje: Je hebt BER vóór correctie en je hebt BER ná correctie. BER nul kan alleen maar na correctie. Kun je dat filmpje niet inkorten tot max. 10MB, dan kun je het wel laten zien. is gelukt 2. filmpje is beter
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen