Ga naar inhoud


Windows desktop, "kan dit item niet vinden".


Con

Aanbevolen berichten

Onder VBA heb ik een folder aangemaakt met subfolders, dat werkt perfect.

 

Echter één folder daar kan ik de subfolders uit verwijderen maar de

hoofdfolder zelf niet. Ook niet onder DOS of met Unlocker.

 

Ik krijg dan het volgende venster;

image.png.843a8fe00c6c40aae0e68eaece879599.png

 

Wie weet daar raad mee?

 

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Had ik nog niet verteld maar pc had ik opnieuw opgestart.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je ook al geprobeerd tijdens het rebooten dus zodra het mogelijk is zo snel als mogelijk de map te wissen, en met de de computer opstarten dus niet de computer uit hebben gehad maar een herstart die bij Windows 10 trager verloopt zodat de lock op de map er niet direct is. Ik heb dit probleem ook wel eens met rar files die ik dan met geen mogelijkheid meer kan wissen een herstart en dan gelijk zodra de desktop er is de boel wissen was dan de enige oplossing dit zelfs soms met meerdere pogingen want Windows 10 heeft de neiging de desktop onder het booten te bevriezen zodat je weinig kan doen het is dus een beetje behelpen.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pluizebol, helaas, geen soelaas.

 

Tripleboy, dat was um. Kwam wel een beetje tricky over

voor dat ik erachter kwam hoe ik het moest gebruiken. TOP.

 

Dank allen weer.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer iets bijgeleerd.

@Con

Nu weet ik dat het voor dat soort dingen niet werkt (omdat de folder eigenlijk niet meer bestaat niettegenstaande hij nog zichtbaar is in explorer)

 

@Tripleboy

Dit ga ik zo meteen downloaden.

Gebruik jij de exe-versie of de portable versie?

Windows 11 Home 64bits + Stardock Start11 v2 / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet 2GB / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanavond installeren en testritje doen.

Thanks voor de tip.

5 minuten geleden zei Tripleboy:

exe. versie

 

Ma

Vanavond installeren en testritje doen.

Thanks voor de tip

 

Ik ben 71 en kan het niet meer aan mijn Ma vragen :D, waar doelde je op met "Ma" in jou antwoord :D

Windows 11 Home 64bits + Stardock Start11 v2 / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet 2GB / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-3-2019 om 14:15 zei Pluizebol:

Weer iets bijgeleerd.

@Con

Nu weet ik dat het voor dat soort dingen niet werkt (omdat de folder eigenlijk niet meer bestaat niettegenstaande hij nog zichtbaar is in explorer)

 

@Tripleboy

Dit ga ik zo meteen downloaden.

Gebruik jij de exe-versie of de portable versie?

 

Ik heb de exe versie gebruikt.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...