Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een dreambox dm900 gekocht en openatv 6.2 op geflashed dat werkt allemaal prima. Nu zie ik in de software lijst kodi staan als ik deze installeer en wil openen loopt de ontvanger vast. Iemand enig idee wat ik fout doe?

Geplaatst:

Ik krijg bij dreamos mijn oscam niet geinstalleerd niet een mogelijkheid dit te installeren op openatv? of oscam goed werkend op dreamos 

Geplaatst:

nu wel gelezen maar er moet toch ook wel een werkende kodi zijn voor openpli ik zie zat filmjes van mensen die het hierop werkend hebben

Geplaatst:

OScam werkt prima op DreamOS 2.5! Google maar eens op 'userscript' en/of 'softcamcontrol' i.c.m. DM900/DM920.

Het is een beetje het probleem dat men het allemaal voorgekauwd wil krijgen. Het is en blijft een hobby-ontvanger! En OpenPli bestaat officieel voor deze ontvanger helemaal niet (gelukkig :) )

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

Geplaatst:

Ok ik ben weer terug naar DreamOs 2.5 en heb oscam werken alleen nu heb ik een dual lnb met astra 1 en 3 in openpli vind die op astra 3 gewoon zenders en in Dreamos 2.5 helemaal niet iemand een idee wat ik daar dan fout doe heb kwa instellingen hetzelfde gedaan als bij openatv

Geplaatst:

heb de zenders nu werkend was even rommelen alleen hoe krijg ik nu kodi erop ik zie m in de software lijst niet staan namelijk

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...