MrDish Geplaatst: 20 maart 2019 Auteur Geplaatst: 20 maart 2019 zeker weten . en dan als bouwpakket. hoppa Mvg
Tonskidutch Geplaatst: 21 maart 2019 Geplaatst: 21 maart 2019 16 uur geleden zei ceesv: wacht even tot @Tonskidutch wil reageren op dit onderwerp, hij heeft ervoor doorgeleerd ik heb wel mechanica gehad tijdens mijn opleiding en dus een deel van de krachtenleer die de statische en dynamische mechanica op gebouwen en gebouw onderdelen teweeg brengen in beginsel onder de knie maar ik ben geen constructeur die iets over de dimensies van die gebouw onderdelen kan zeggen als het zomaar een annex is ga ik er van uit dat het een houten balklaag betreft en dan is het zeer zeker raadzaam er een constructeur opdracht voor te geven Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
MrDish Geplaatst: 21 maart 2019 Auteur Geplaatst: 21 maart 2019 Bij Baird mounting systems hebben ze ook: Request a ballast calculation. die heb ik effe gemaild met mijn vragen. Mvg
Erwinnaar Geplaatst: 21 maart 2019 Geplaatst: 21 maart 2019 18 uur geleden zei MrDish: Een vraag; hoe groot moet ik de tegelvoet voor een 2.40 schotel maken. heb géén zin om een diep gat te graven voor een beton sokkel. Mvg Maar wel zin om met een 2.40 meter schotel op een dak te staan goochelen? Eigen keuze uiteraard. Je kan bij een bekend verhuurbedrijf (ook in Doetinchem) een minigraver huren....of je laat een loonwerker even langskomen, paar tientjes klaar. Als je de ruimte hebt zou ik dat zeker doen en het dak maar laten voor wat het is.... succes.
MrDish Geplaatst: 21 maart 2019 Auteur Geplaatst: 21 maart 2019 50 minuten geleden zei erwinnaar: Maar wel zin om met een 2.40 meter schotel op een dak te staan goochelen? Eigen keuze uiteraard. Je kan bij een bekend verhuurbedrijf (ook in Doetinchem) een minigraver huren....of je laat een loonwerker even langskomen, paar tientjes klaar. Als je de ruimte hebt zou ik dat zeker doen en het dak maar laten voor wat het is.... succes. Als je de situatie ziet ,dan snap je het . Mvg
MrDish Geplaatst: 21 maart 2019 Auteur Geplaatst: 21 maart 2019 Via de Sun-Outage ben ik er achter gekomen ,waar ik de (schotels) het beste neer kan zetten. van `s morgens en van `s avonds. Mvg
Tonskidutch Geplaatst: 21 maart 2019 Geplaatst: 21 maart 2019 39 minuten geleden zei MrDish: Als je de situatie ziet ,dan snap je het . een fotootje uit het dakraam doet wonderen Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
MrDish Geplaatst: 21 maart 2019 Auteur Geplaatst: 21 maart 2019 bij deze effe een foto vanuit het slaapkamer raam gezien. tussen de lichtkoepels komt hij of zij te staan. Mvg
Sprietje Geplaatst: 21 maart 2019 Geplaatst: 21 maart 2019 (aangepast) Als basis zou je ook betonlateiën kunnen nemen, bijv. van 60x120mm en zo'n 2,5 meter lang. Die wegen 18kg per strekkende meter. Die zijn dus nog redelijk te tillen. Plaats er twee tussen de dakramen of juist 90 graden gedraaid afhankelijk hoe dragende balken of muren onder het dak lopen. Plaats er dan twee haaks op en leg die 80-100cm uit elkaar en maak die aan elkaar vast met slotbouten. De basis is dan 2,5 x 2,5 meter. Dan hoef je alleen nog maar een metalen constructie te bedenken van beperkte afmetingen. Beton roest niet dus blijft netjes. 21 maart 2019 aangepast door Sprietje
MrDish Geplaatst: 21 maart 2019 Auteur Geplaatst: 21 maart 2019 de volgende foto is van de onderkant. gordingen of balken zijn 6 x 15 cm als ik daar nu een staander onder zet (of 2) ,zakt het ook niet door. kan het zekers dragen. Mvg
RicardoBelli Geplaatst: 21 maart 2019 Geplaatst: 21 maart 2019 En ster luiten waar zijn die gebleven, weten die geen raad
MrDish Geplaatst: 21 maart 2019 Auteur Geplaatst: 21 maart 2019 22 minuten geleden zei RicardoBelli: En ster luiten waar zijn die gebleven, weten die geen raad Die is er mee gestopt. die zit nu bij AAA in aalten oftewel TripleA Networks. En ja ,hij wordt aaibaar ,sorry : Draaibaar.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen