Ga naar inhoud


Volvo na 2021, maximale snelheid 180


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Dat is net zoiets als zeggen dat we allemaal maar aan de M7 MZ101 moeten, die geven tenslotte ook beeld.😎

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 89
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

Met 50 tegen een pijler van een viaduct is ook levensbedreigend, evenals frontaal met 40 tegen je tegenligger.

Begrenzen op 100 of 180, het is symbool politiek.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei ceesv:

Dat is net zoiets als zeggen dat we allemaal maar aan de M7 MZ101 moeten, die geven tenslotte ook beeld.😎

Ik zeg niet dat het moet maar als alles begrenst gaat worden is een hele dure auto overbodig geworden want we zijn allemaal zo´n beetje even snel dus stoer doen met een snelle superdure bolide zet geen zoden meer aan de dijk, dan heb je de auto alleen nog maar voor het mooie en er zijn zat goedkopere hele mooie auto´s verkrijgbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Duur heeft niets met snelheid te maken maar wel met veiligheid en comfort.

Een auto die 180 km per uur haalt, kan je al kopen voor € 14,995 euro.

Je krijgt voor dat geld een Fiat Punto 1.0 Air met 100 PK.

 

Ik wil wel eens zien wanneer je een lange rit gehad hebt in een comfortabele wagen of een stadsauto.

Ik heb in Berlijn nog kunnen zien hoe het straatbeeld eruit ziet met alleen maar de Trabant in de straat.

We zijn individuen met elk een eigen smaak, die bepaalt wat we kopen en waarin we rond willen rijden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch geeft steeds het Marketing gedoe de overhand, ofwel het handig inspelen op de Emoties van de klant/koper, ik heb menige vergadering meegemaakt over hoe ze een volgende campagne gaan uitwerken, geloof me het geldgewin staat dan bovenaan, de veiligheid word dan handig uitgespeeld.

 

Zoals een SUV die zoveel veiliger is, terwijl testen en de praktijk dit de grond in boren.

 

 

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik ben blij dat er nog iets te kiezen valt, stel je voor dat we allemaal in dezelfde wagen zouden rondrijden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een Porche op lange afstanden is ook echt niet relax, alleen maar rugklachten ervan. Dat een auto duur is zegt nog niet dat deze op alle fronten goed is een goedkopere auto kan dan ook veel relaxer rijden. Ik heb op een Spaanse airport parking gewerkt en heb zo´n beetje in elke auto gereden die er toen bestond en dan bemerk je echt wel dat heel erg duur niet altijd beter aanvoelt. DE luxe is leuk maar vaak heb je al die extras ook helemaal niet nodig. Uiteraard kun je zelf kiezen maar ik weet na die 3 jaar job op de parking wel beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Iedereen heeft recht op zijn eigen mening, maar ik ben wel eens meegereden met een Porsche Cayenne dat was absoluut een comfortabele wagen.

Plezier beleven aan iets moois is een van de dingen die het leven waard maken.

 

Maar ik ben meer bourgondisch ingesteld, jij misschien meer calvinistisch.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn ervaringen op mijn bevindingen, en ik ben met mijn keuzes wel vrij degelijk alles wat het heeft moet nuttig en nodig zijn, ik hoef geen opties die ik niet gebruik. ZO wil ik bijv. ook geen automatish inparkeren, ik ben iemand die zelf wil rijden me laten rijden doet ik wel als ik niet meer kan lopen :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is, denk ik, een logisch gevolg op een eerdere mededelingen en veiligheid features van VOLVO:

 

- eerst het SIPS systeem rond 1990

- een tijd geleden het automatisch remmen, en herkennen van voetgangers voor de auto.

- de huidige S/V 90 zit vol met actieve veiligheden, waarbij rondom sensoren zitten die elk obstakel kunnen herkennen, (zelf automatisch remmen en/of uitwijken.

- de mededeling dat vanaf 2020 niemand meer dodelijk ongeval krijgt in een nieuwe VOLVO. 

         bron: https://www.media.volvocars.com/nl/nl-nl/media/pressreleases/152776/geen-dodelijke-auto-ongelukken-meer-in-2020

- en nu dus deze limiet van 180 km/h (zeg nu eerlijk....is het risico van een dodelijk ongeval nu hoger of lager bij 230 km/h tov 180/h

De actieve veiligheden kunnen dan toch beter en sneller reageren?  Geef ze een kans.

Er is een leuk citaat:  rijd nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen.

 

@Tonskidutch " ik dacht plots zou men dan nog volvo's kopen? wees eerlijk "

Sinds mijn volvo (945) in 1984 mijn leven heeft gered, terwijl alle auto's verder rijp voor de sloop waren  en ik nog rondliep en zelfs gewoon verder kon rijden na wat wegtrekken van blik tegen mijn voorwiel, rijd ik niets anders meer dan VOLVO.

Jaren lang de 945 (3x), V70 (4x) en nu V60 (voor mijn vrouw) en V90 voor mezelf en als we samen weggaan...

Dan ben ik misschien iemand die nog merkentrouw blijft bij een van de veiligste auto's ter wereld ??

 

 

Voorbeeldje met V70  (met een Kia of volkswagen was de afloop, denk ik, toch iets minder

https://www.autobahn.eu/9115/video-volvo-crasht-met-vrachtwagen-laat-zien-hoe-veilig-hij-is/

Mijn V90 waarschuwt, en stuurt automatisch weer naar rechts, te voelen aan het stuur.

aangepast door joker55

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm... Wanneer heb jij voor 't laatst een jonge Volvo gezien? 

 

Deze zien er geweldig uit. 

Net als Audi, dat heeft gewoon een bepaalde uitstraling en het rijcomfort is absoluut van een andere orde. 

 

Net wat Cees al aangaf als je 't je kunt veroorloven is een mooie auto iets waar je veel plezier aan beleeft en dat is 1 vd dingen die 't leven soms net iets mooier maakt 

aangepast door Gerard 76


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...