Ga naar inhoud


externe HD


papaver

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Tot zover mij bekend, ja.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de update via de USB stick uitvoert is het raadzaam om alle overige aangesloten USB apparaten tijdens de update te verwijderen.

Ikzelf heb er al eens problemen met updaten ondervonden waarbij de oorzaak gevonden werd in een 2e aangesloten USB stick.

 

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

het komt voor dat je meerdere USB devices aangesloten hebt, maar alleen bij slechte USB stickjes en HDD's met stroomtoevoer via USB gaat het fout bij flashen

dat is mijn ervaring

ik heb een tijd lang een stickje met alle backups en VTI versies erop continue in de VU+ gehad en het image kon zuiver geflashed worden en had meteen de restore bij de hand van alle settings en plugins

 

het verschilt dus qua ervaring, maar belangrijk is dat je bij twijfel of gebrek aan ervaring altijd met enkel één USB stick flashed

 

overigens is de vraag niet voorzien van voldoende informatie over die USB harddisk, zoals je al uit mijn eerste zin kunt halen

is er stroomtoevoer via de USB of met eigen voeding

is de USB disc geformateerd in ext3/4 of NTFS

Internet Cowboys

Seasick Steve

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...