Tonskidutch Geplaatst: 1 april 2019 Geplaatst: 1 april 2019 (aangepast) ik heb gemerkt dat als ik een tweede pC aanzet deze geen verbinding kan maken met de bleutooth versterker moet ik verder zoeken of is dat altijd zo dat er maar een unieke verbinding kan bestaan? als het beter bij thuisnetwerk zou staan dan graag verplaatsen nu kan ik de ene pC pe usb kabel aan die bluetooth versterker aansluiten dan werkt ie in PC-mode dan zou ik de andere pC toch met bluetooth aan de versterker kunnen koppelen betreft een NOBsound NS01G pro 1 april 2019 aangepast door Tonskidutch titel The Crying Cowboys Aaron Rux
Tonskidutch Geplaatst: 6 april 2019 Auteur Geplaatst: 6 april 2019 Hallo, dat blijkt vandaag met de windows update te zijn verholpen, externe audio indien er meer audio devices aan uw pC gekoppeld zijn super The Crying Cowboys Aaron Rux
Penthe Geplaatst: 6 april 2019 Geplaatst: 6 april 2019 Ah daar was die bluetooht driver update voor bedoeld die ik 2 weken terug kreeg, vond het al vreemd. Nu is duidelijk waarom!
Tonskidutch Geplaatst: 6 april 2019 Auteur Geplaatst: 6 april 2019 neen deze https://support.microsoft.com/nl-nl/help/4490481/windows-10-update-kb4490481 met uitleg in de link The Crying Cowboys Aaron Rux
Tonskidutch Geplaatst: 6 april 2019 Auteur Geplaatst: 6 april 2019 Addresses an issue that occurs on machines that have multiple audio devices. Applications that provide advanced options for internal or external audio output devices may stop working unexpectedly. This issue occurs for users that select an audio output device different from the “Default Audio Device”. Examples of applications that may stop working include Windows Media Player, Realtek HD Audio Manager, and the Sound Blaster Control Panel. The Crying Cowboys Aaron Rux
Penthe Geplaatst: 6 april 2019 Geplaatst: 6 april 2019 3 uur geleden zei Tonskidutch: neen deze https://support.microsoft.com/nl-nl/help/4490481/windows-10-update-kb4490481 met uitleg in de link DIe update heb ik inderdaad nog niet die zal A.S. Dinsdag wel binnenkomen, dan blijf ik het nog steeds raar vinden dat Microsoft me weken terug een oudere bluetooth driver stuurde. Misschien heeft het er iets mee te maken.
Tonskidutch Geplaatst: 7 april 2019 Auteur Geplaatst: 7 april 2019 mmm die heb ik weer niet gehad, misschien omdat ik een w10 professional engels OS heb enniehoe, het werkt The Crying Cowboys Aaron Rux
Tonskidutch Geplaatst: 5 augustus 2019 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2019 al tijdje terug, en eerlijk gezegd en geschreven; ik begreep het bluetooth verbinden verkeerd het apparaat kan maar een keer in zijn eigen omgeving een verbinding opbouwen en zal dus geen tweede verbinding willen opbouwen met een andere bleutooth bron of aanbieder die overigens wel gezien wordt TOT dat die eerste verbinding niet meer bestaat is het dus een veilige two way communicatie, maar dan en dan daarna kun je de KLOS zijn omdat er : BlueBorne-aanval Bluebugging Bluesnarfing Bluejacking en Bluetooth tracking bestaat naast het feit dat je toestel gezien wordt door die het willen zien met hun scanners (dat kan ook een smart-phone zijn met wat extra app's) het gevaar steekt hier dus tussen de tulpen of rozenstruiken het klopt niet, bluetooth is niet veilig en men zal zich desgewenst en desbetreffend toch moeten informeren The Crying Cowboys Aaron Rux
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen