Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)
2 uur geleden zei moonchild:

Downloadem met 500 mb, dat trek je bijna 6 TB per dag binnen

Dus jij denkt dat er veel mensen zijn die 24/7 de volle 500 Mbit voltrekken aan downloads? Er zullen ongetwijfeld een paar zijn, maar de meeste zullen toch wel het downloaden enigszins minder doen en gewoon de verbinding gebruiken voor allerlei andere toepassingen.....

aangepast door Big fellow

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Geplaatst:

Ik zit nu in Denemarken, Vakantie! en hier heb ik Glasvezel... ruim 100 zowel up als down....  Voor het laden van pagina's merk ik erg weinig verschil met de ca 50 down die ik thuis heb... Wat duidelijk sneller is, is het opladen, dat scheelt wel, maar ja,  ca 10 up, of hier nu 107 up... dat zie je wel, maar hoe vaak laad je bestanden up... ik niet zo erg veel eigenlijk... o nu en dan eens een paar foto's naar de familie of zo, maar dat is het dan ook.

Dat Glasvezel kost hier ook niet echt veel... omgerekend is het 35 euro per maand, en dat is eigenlijk OK voor die snelheid vind ik zelf...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Geplaatst:

Sverige,

welke deense stad is dat?

sommige hebben niks aan 200/500/1000Mbit/s

maar andere weer wel, die werken namelijk met externe referenties en ifc databestanden voor hun BIM360 met meerdere college en adviseurs

met behoud van enkele backups per werksessie zit je met een hoge snelheid down-up veel beter dan die 50Mbit/s

tevens worden life bestanden ge-reviewed en online met camera en beeldscherm overname besproken

waarom hier weer de omgekeerde wereld wordt verheerlijkt met weinig down en upload of met "50Mbit is genoeg" is weer typisch discussie forum mentaliteit

Redemption Day

Sherel Crow, Johnny Cash

• Moderator
Geplaatst:

Te veel brandbreedte is nooit weg, maar te weinig merk je meteen.

Voor het voertuigpark hier krijg ik 4 x per jaar een software upgrade voor het navigatie systeem, 30 GB per auto.

Dan ben je maar wat blij met de ter beschikking staande bandbreedte.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst: (aangepast)

Het is een buitengebied, niks stad...

De plaats is Fjand, hoort bij Ulfborg, in Midtvest Jylland, Denemarken...

modem.jpg.a9c42ad0762d72826243c4786291e6f5.jpg

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...