willem269 Geplaatst: 6 april 2019 Geplaatst: 6 april 2019 Al een aantal dagen krijg ik het programma op NPO 1 niet te zien op de elektronische programma gids. Daardoor kan ik ook geen opname instellen. Ontvangst is via Canal Digital
sabtriple Geplaatst: 6 april 2019 Geplaatst: 6 april 2019 hier werkt de epg van npo1 wel 1x formuler f1 1x formuler s 4k tubo uhd 1x azbox elite 1x SANGEAN WFT3 FUSION 600 FM/DAB+/internet.
Sprietje Geplaatst: 6 april 2019 Geplaatst: 6 april 2019 Dat had ik gisteren ook. Na enkele minuten kwam hij wel. Ik vond het ook al een vreemde zaak. Het was alleen bij NPO 1, de EPG van alle andere zenders deden het wel.
willem269 Geplaatst: 6 april 2019 Auteur Geplaatst: 6 april 2019 Maar hier is het al een paar dagen zo!
Sprietje Geplaatst: 6 april 2019 Geplaatst: 6 april 2019 Dat zou best kunnen maar ik gebruik niet dagelijks de EPG.
Moderator ceesv Geplaatst: 7 april 2019 Moderator Geplaatst: 7 april 2019 EPG data wissen en opnieuw van de zender laten inlezen? Of geduld hebben, over 1 week zijn alle data overschreven. En je kan ook met de kan een timer programmeren. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen