Gast Geplaatst: 28 oktober 2002 Geplaatst: 28 oktober 2002 hi, ik heb een codecs geïnstalleerd om mpeg2 (dvd) file's af te spelen.ik heb een avi opgenomen op 352X240 en met Tmpeg omgezet naar een dvd formaat (mpeg2).Als ik zo'n mpeg2 file afspeel,heb ik enorme blokvorming.Als dit te maken heeft met die omvorming of die codecs die ik heb geïnstalleerd,weet ik het niet.Misschien heeft dit met de pc configuratie te maken. PII 400 96 Mb ram 4 mb geheugen op de videokaart. Ik heb die codecs geinstalleerd op de hoop opgenomen file's van de dreambox af te spelen op mijn pc?Die zou in mpeg2 worden opgenomen. Weet iemand een tip? Ik weet niet als Tmpeg mpeg2 ook kan omzetten naar video cd.De bedoeling is mpeg2 opname's om te zetten naar video cd's.Helaas kan mijn dvd geen svcd afspelen.
f650gsrider Geplaatst: 28 oktober 2002 Geplaatst: 28 oktober 2002 Kijk maar eens op deze link, helpt je ongetwijfeld uit de brand. XVCD Succes........René Greetz.............René
Gast Geplaatst: 29 oktober 2002 Geplaatst: 29 oktober 2002 ik denk dat je toch eens naar je pc configuratie moet kijken want ik heb een amd 2000 met 512 mb 333mhz geheugen en een 64 mb video kaart en een 80 gb 7200 toeren hd en ik heb af en toe nog moeite ermee
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen