Gast sunboy Geplaatst: 7 april 2019 Geplaatst: 7 april 2019 Sinds kort ben ik de vertikale volumebalk, die altijd aan de linker kant van het beeldscherm stond , kwijt. Waar moet ik zoeken in het configuratiegedeelte , om deze digitale volumebalk weer zichtbaar te maken ?
Mimisiku Geplaatst: 7 april 2019 Geplaatst: 7 april 2019 Je hebt waarschijnlijk een FHD skin ingesteld. Je TV staat echter nog in niet ingesteld op volledig beeld. Geen ontvanger, maar een TV probleem. Even instellen op je TV dus... Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Gast sunboy Geplaatst: 7 april 2019 Geplaatst: 7 april 2019 Ik heb een Samsung UE40NU7190 -4K tv , maar ik weet niet, waar ik moet zijn , om volledig beeld in te stellen. Wat is overigens FHD skin ?
Gast sunboy Geplaatst: 7 april 2019 Geplaatst: 7 april 2019 Ik heb op de mutant HD 60 default skin ingesteld en kreeg nu een andere lay-out van het scherm met een volumebalk bovenin. Dit is voor mij voldoende. Dank voor het meedenken @ Mimisiku
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen