Ga naar inhoud


Hoe heet deze connector


Ataric

Aanbevolen berichten


19 uur geleden zei Frans B:

vulcaniserende tape

wat is daarvan het Engelse woord? 😋

 

Ik gebruikt shrink tubes die ik verwarm met een fohn met daaroverheen vochtwerende kit en daaroverheen tape en weer een laagje kit

TOROIDAL T90, 1 TB SSD

8 x Inverto Black Pro Octo LNB 8, OpenPLi 7.0

0.8w, 7.0e, 9.0e, 13.0e, 16.0e, 19.2e, 23.5e, 28.2e, 38.0e

Mutant HD51 2 x AVL6211, MaxDigital XP1000

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
9 uur geleden zei Ataric:

shrink tubes

Krimpkous

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei catw:

Voor buiten gewoon geen koppelstuk gebruiken en het beste is om compressie connectoren te gebruiken, zelf gebruik ik o.a. deze.

PCT-TRS-Connectors-For-Coax_9-CT100-and-WF100-Cable-Types_201110.pdf 671 kB · 8 downloads

 

En hoe verbind je twee van die connectors met elkaar ?

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei catw:

Voor buiten gewoon GEEN koppelstuk gebruiken en het beste is om compressie connectoren te gebruiken, zelf gebruik ik o.a. deze.

PCT-TRS-Connectors-For-Coax_9-CT100-and-WF100-Cable-Types_201110.pdf 671 kB · 9 downloads

 

1 uur geleden zei trust:

 

En hoe verbind je twee van die connectors met elkaar ?

Langere kabel gebruiken, ik gaf al aan in een kabel naar buiten GEEN koppelstuk gebruiken, en verder is het dezelfde draad als een F connector van 15 eurocent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

F connectoren hebben natuurlijk dezelfde draad. Maar om buiten geen verelenging te maken is niet altijd mogelijk. Heb regelmatig een kabel moeten vervangen, en om de hele kabel te doen ging gewoon niet. Zat in het stukwerk weggewerkt. Zo hoort het natuurlijk niet, maar hier gebeurt dat vaak. Dus een degelijke koppeling en goed waterdicht maken is dan de oplossing. Geen krimpkous. Dat is niet 100% waterdicht.

System Administrator (niet van deze site)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Voor vochtdichte afwerking gebruik je krimpkous met aan de binnenkant een lijmlaag.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Op 14-4-2019 om 07:49 zei Ataric:

wat is daarvan het Engelse woord? 😋

 

 

Dat heet self-amalgamating tape zoals bijvoorbeeld Scotch 23.  Ik gebruik het al jaren.....

aangepast door JoeC
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

impedantie misaanpassing hulpstuk?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...