cliff25 Geplaatst: 12 april 2019 Delen Geplaatst: 12 april 2019 Vraagje, als ik van mijn mu@tant hd 1265 wil streamen naar mijn Mac krijg ik na ingeven van ip adres open webif , volledige zenders lijst , ik ga naar zender npo1 bv epg krijg ik te zien ,als ik op het tv'tje klik. krijg ik melding niet ondersteunende plug in bij mijn vroegere windows pc lukte dit wel is dit op te lossen , Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 12 april 2019 Delen Geplaatst: 12 april 2019 ofwel je zet de VLC for mac op de computer ofwel je download iDreamX die op het nieuwe OS weer loopt en dan kun je via iDreamX streams kijken Rock The Casbah Rachid Taha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
cliff25 Geplaatst: 12 april 2019 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2019 Vlc staat erop weet alleen niet hoe ik het ip adres ingeef Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jürgen Geplaatst: 12 april 2019 Delen Geplaatst: 12 april 2019 (aangepast) Je hoeft geen IP-adres in te geven maar VLC alleen als Standaard video player in te stellen. Selecteer via Finder een videobestand zoals b.v. het bestand dat vanuit jouw PVR box in de Download map komt te staan. Open d.m.v. de rechter muis het secondaire menu (je kunt ook Command + i gebruiken) en klik op de optie Info. In het midden van het Info scherm zie je de optie 'Openen met:', daar kun je d.m.v. het keuze-blokje dan VLC als Standaard instellen. Als alles goed wordt ingesteld zal de volgende keer dat je OpenWebif gebruikt en op het TV-icoontje klikt VLC starten en de gekozen Live-stream wordt weergegeven. 12 april 2019 aangepast door Jürgen MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
cliff25 Geplaatst: 12 april 2019 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2019 Jurgen heb ik gedaan iets van de harde schijf gedownload en openen met vlc ingesteld , dat wordt geopend geen probleem, als ik een zender wil openen krijg ik niet meer de melding geen ondersteunende plug maar blijft draaien open dus niet Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jürgen Geplaatst: 13 april 2019 Delen Geplaatst: 13 april 2019 Als het goed is wordt nadat jij op het TV icoontje hebt geklikt op jouw Mac in de Downloadmap een bestandje aangemaakt genaamd stream.m3u. Herhaal hiermee dezelfde procedure om VLC als Standaard in te stellen, dus het gaat hoofdzakelijk erom dat VLC automatisch opent als de extensie .m3u in beeld komt. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 13 april 2019 Delen Geplaatst: 13 april 2019 er is bij de windows versie een installatie optie tijdens het installeren van VLC of je ook de webinterface plugin wilt mee installeren of dat bij MAC ook is weet ik niet meer mijn MAC ervaringen zijn 3 jaar oud Rock The Casbah Rachid Taha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jürgen Geplaatst: 13 april 2019 Delen Geplaatst: 13 april 2019 Volgens mij is het eerder gemelde plug-in probleem opgelost. Als TS de extensie m3u toevoegt moet het probleem naar mijn mening zijn opgelost. Dus afwachten totdat TS weer reageert. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
cliff25 Geplaatst: 14 april 2019 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2019 extensie m3u toegevoegd en inderdaad hij doet het , bedankt voor de hulp en tot ziens Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jürgen Geplaatst: 14 april 2019 Delen Geplaatst: 14 april 2019 Goed om te horen dat het nu functioneert. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen