Geerit Geplaatst: 12 april 2019 Geplaatst: 12 april 2019 Heb een Bente YN-1010 satfinder gekocht met 5 voorgeprogrammeerde satelieten. Eindelijk kan ik nu de Eutelsat 9E snel vinden. Helaas zit er maar een heel summiere beschrijving bij. Er zit een USB poort op om met een pc te verbinden (voor update) Weet iemand hoe je de Bente eventueel kunt updaten ? Bente schijnt trouwens een Nederlands bedrijf te zijn, maar kan niets vinden op internet.
Sprietje Geplaatst: 12 april 2019 Geplaatst: 12 april 2019 Ja dat bedrijf zit in Drachten maar de forumregels zijn zo dat ik de naam niet mag noemen.
Boelo Geplaatst: 24 december 2019 Geplaatst: 24 december 2019 Ik heb de software met beschrijving, voor de juiste instellingen op 28,2 A123HB9 versie 1.7.xlsx hoe.txt SatEdit_Beta_V1.0.exe ...........................Groetjes:...Boelo VU+--Ultimo 4K----Big bisat 13E-19.2E-23.5E-28.2E
Dretje Geplaatst: 26 april 2021 Geplaatst: 26 april 2021 Vraag krijg de Com poort niet aan de usb dus satfinder verbonden! Mvg André
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen