Cesar Geplaatst: 13 april 2019 Geplaatst: 13 april 2019 Ik bezit sinds een drietal jaar een onkyo versterker. Als hij uit staat bromt hij dus de "on" knop uit. Als het stopcontact uithaal is het over.
minplus Geplaatst: 14 april 2019 Geplaatst: 14 april 2019 Is de versterker geaard? En dan bedoel ik niet de lichtnetkabel. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
boudeman Geplaatst: 15 april 2019 Geplaatst: 15 april 2019 Komt het geluid uit de versterker zelf of uit de luidsprekers? Wat is het typenummer? Service manuals zijn te vinden op: https://www.vintageshifi.com/repertoire-pdf/Onkyo.php
Tripleboy Geplaatst: 15 april 2019 Geplaatst: 15 april 2019 Haal eens alle kabels eraf behalve de stroomkabel, hoor je dan nog de Brom ? GIGABLUE UHD QUAD 4K XTREND ET8500 / ET7500 VU+ Duo2 / VU+ Solo SE
Tonskidutch Geplaatst: 15 april 2019 Geplaatst: 15 april 2019 Op 13-4-2019 om 22:59 zei Cesar: Als hij uit staat bedoel je niet: "in standby staat" ??? Second Life Mungo Parker
Moderator ceesv Geplaatst: 15 april 2019 Moderator Geplaatst: 15 april 2019 Het klinkt alsof je de nettransformator hoort brommen? Het ijzer pakket van de transformator kan resoneren. Komt de brom uit de luidspreker of uit de versterker? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 15 april 2019 Geplaatst: 15 april 2019 6 uur geleden zei Tripleboy: Haal eens alle kabels eraf behalve de stroomkabel, hoor je dan nog de Brom ? dat kan een half ingestoken tulp / cinch stekker inderdaad veroorzaken als de net-trafo dit nog niet eerder deed lijkt het me onwaarschijnlijk dat die nu wel bromt bij de Onkyo kwaliteit van de onderdelen in deze situatie is er misschien een toestel bij gekomen onlangs dat aan dezelfde contact stekker verdeel doos hangt met een aardlus die hoorbaar is op de AVR dat kun je zelf ook genereren met je vinger aan een van de cinch kabels stekkers in standby gezet lijkt het mij eerder op een aardlus door een nieuw toestel dat erop aangesloten is Second Life Mungo Parker
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen