edbe Geplaatst: 22 april 2019 Geplaatst: 22 april 2019 kan je de Ierse TV pakket Saorsat ook in Nederland ontvangen? is mij wat onduidelijk. 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
trust Geplaatst: 22 april 2019 Geplaatst: 22 april 2019 Wordt via een spotbeam in de ka band uitgezonden . zelfs in delen van Engeland niet te ontvangen Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
edbe Geplaatst: 22 april 2019 Auteur Geplaatst: 22 april 2019 OK dan wordt het niks voor in NL 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
luisteraar Geplaatst: 22 april 2019 Geplaatst: 22 april 2019 Inderdaad voorlopig wordt het niets ,in de toekomst (koffie dik) zal het anders moeten worden de EU is gebrand op geo beperkingen binnen de EU ook bij tv zenders providers enz. SKY Ierland zal zeer zeker ontvangbaar worden binnen de gehele EU
Sprietje Geplaatst: 22 april 2019 Geplaatst: 22 april 2019 29 minuten geleden zei luisteraar: SKY Ierland zal zeer zeker ontvangbaar worden binnen de gehele EU Hoe kan dat nu met de Ka-band?
luisteraar Geplaatst: 22 april 2019 Geplaatst: 22 april 2019 1 minuut geleden zei Sprietje: Hoe kan dat nu met de Ka-band? Dat moet de EU maar uitzoeken kan me voorstellen een band wisseling
Moderator ceesv Geplaatst: 22 april 2019 Moderator Geplaatst: 22 april 2019 Een regio zender kan nooit verplicht worden Europa dekkend uit te zenden. En dit onderwerp, en de vraag ging over soarsat Ierland. Blijf On-Topic! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
minplus Geplaatst: 22 april 2019 Geplaatst: 22 april 2019 (aangepast) . Edit Overbodig na de opmerking van Ceesv 22 april 2019 aangepast door minplus 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Sprietje Geplaatst: 22 april 2019 Geplaatst: 22 april 2019 Beste trust Ik lees dat Saorsat Ierland wordt uitgezonden op de Eutelsat 9 oost op frequentie 10770V. Dat is toch geen Ka-band? Gewoon Ku-band.
EL PIÑO Geplaatst: 22 april 2019 Geplaatst: 22 april 2019 (aangepast) Die frequentie is de ‘virtuele’ frequentie waar de LNB naartoe omzet. Die LNB heeft een LO van 21.2, dus vandaar. De daadwerkelijke frequentie is 20.185/L. De spotbeam bereikt alleen Ierland en de uitzendingen zijn bedoeld voor mensen die géén DVB-T ontvangst hebben én geen abonnement op Sky willen. De Ierse publieke kanalen zitten ook in het Ierse betaalde Sky pakket. 22 april 2019 aangepast door EL PIÑO Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
edbe Geplaatst: 22 april 2019 Auteur Geplaatst: 22 april 2019 Eutelsat Ka-Sat 9A at 9.0°E: 20185 L 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
luisteraar Geplaatst: 22 april 2019 Geplaatst: 22 april 2019 Mag ik samenvatten dat saorsat in een groot deel van EU ontvangbaar is via SKY en nog wachten op sky toestemming
Mojo Geplaatst: 22 april 2019 Geplaatst: 22 april 2019 6 minuten geleden zei luisteraar: Mag ik samenvatten dat saorsat in een groot deel van EU ontvangbaar is via SKY en nog wachten op sky toestemming Nee, dat mag je niet. Behalve luisteren lees je ook niet. " voor mensen die géén DVB-T ontvangst hebben én geen abonnement op Sky willen. " You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
luisteraar Geplaatst: 22 april 2019 Geplaatst: 22 april 2019 (aangepast) 55 minuten geleden zei EL PIÑO: De spotbeam bereikt alleen Ierland en de uitzendingen zijn bedoeld voor mensen die géén DVB-T ontvangst hebben én geen abonnement op Sky willen. Dit staat er en met sky abonnement te ontvangen via sky zit in sky pakket wat open gaat voor de EU Gaat natuurlijk eerst open na een betaalt abonnement 22 april 2019 aangepast door luisteraar
EL PIÑO Geplaatst: 22 april 2019 Geplaatst: 22 april 2019 Saorsat is het gratis pakketje met de Ierse publieke zenders (RTE 1, RTE 2 en TG4). Deze zijn óók via Sky te ontvangen, maar dan betaal je een maandelijks bedrag van minimaal 22 euro. De reden dat dit pakket er is, heb ik hierboven al uitgelegd. De publieke zenders moeten gratis beschikbaar zijn, maar DVB-T dekt niet heel Ierland. Het is dus een FTA alternatief dat niets met Sky te maken heeft. Mocht Sky abonnees van buiten Ierland toestaan, dan is het wel mogelijk om de Ierse zenders te zien. Maar dus niet via Saorsat. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen