edbe Geplaatst: 22 april 2019 Geplaatst: 22 april 2019 mijn ouders zijn helemaal weg van Ierland en willen graag als het haalbaar is de Ierse tv zenders kunnen ontvangen. ik weet dat er via Sky Uk een abbonement te verkrijgen is, maar dat is een duurdere versie. 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
luisteraar Geplaatst: 22 april 2019 Geplaatst: 22 april 2019 (aangepast) * 22 april 2019 aangepast door ceesv Reactie niet ter zake doend. Gewist.
Dreeke Geplaatst: 22 april 2019 Geplaatst: 22 april 2019 Bij Sky Eire heeft men nu al weken technische problemen, als je met een afwijkend IP adres (niet Iers) probeert te bestellen. Volgens mij sinds de uitspraak van de E.U. Dat zal wel toeval zijn 😉 Groet, André
muppet Geplaatst: 23 april 2019 Geplaatst: 23 april 2019 Misschien vpn gebruiken vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
Tonskidutch Geplaatst: 23 april 2019 Geplaatst: 23 april 2019 juist met iemand uit Ierland bv een bekende van jullie anders krijg je de volgende melding, zie afbeelding Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Jean-Claude Geplaatst: 24 april 2019 Geplaatst: 24 april 2019 er bestaat geen goedkope oplossing voor de Ierse zenders. Saorsat is hier niet te ontvangen, en sky Ierland gaat enkel met een sky abbo open, als je er een kunt te pakken krijgen, en dan nog want je moet een goedgekeurde sky ontvanger gebruiken en die moet dan nog met het internet verbonden zijn zodat sky kan checken dat die ontvanger niet in het buitenland staat want anders gaat alles toch nog op zwart .......... er zijn oplossingen, maar die zijn noch goedkoop noch eenvoudig en ik betwijfel ook nog of ze legaal zijn ook alternatieve oplossingen werken niet, de meeste sky zenders staan op zwart, de Ieren inclusief. er is nog zoiets als IPTV maar dat heeft andere nadelen en je betaalt je blauw aan datatransfer bij je internet provider. DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
edbe Geplaatst: 24 april 2019 Auteur Geplaatst: 24 april 2019 zie dat alleen RTE news wel gewoon goed werkt op IPTV 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Tonskidutch Geplaatst: 25 april 2019 Geplaatst: 25 april 2019 met een proxy? Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Mimisiku Geplaatst: 25 april 2019 Geplaatst: 25 april 2019 Verhuizen naar Eire een oplossing? Grapje natuurlijk. Een VPN verbinding via een Ierse provider lijkt me de beste oplossing (goedkoopste) Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
edbe Geplaatst: 25 april 2019 Auteur Geplaatst: 25 april 2019 7 uur geleden zei Mimisiku: Verhuizen naar Eire een oplossing? Grapje natuurlijk. Een VPN verbinding via een Ierse provider lijkt me de beste oplossing (goedkoopste) tja, dat weet ik nog niet hoe dat moet of werkt 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
minplus Geplaatst: 29 april 2019 Geplaatst: 29 april 2019 (aangepast) Een optie: https://www.lyngsat.com/freetv/Ireland.html Waarbij je 9 oost dus kunt vergeten, dus helaas geen RTE. 29 april 2019 aangepast door minplus 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Sverige Geplaatst: 2 mei 2019 Geplaatst: 2 mei 2019 Ik heb daar ook al eens naar zitten zoeken... en de enige mogelijkheid is ...illegaal... via zogenaamde iptv aanbieders, maar goed, dat levert geen stabiele constante ontvangst op.... Ik vermoed dat een sky abo, uit ierland misschien, het enige goede alternatief is.... ik andere topics werd toch al gepraat over het feit dat je zo een abo zou moeten kunnen afsluiten... - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen