Denisdaf Geplaatst: 23 april 2019 Geplaatst: 23 april 2019 Valt er in zuid Portugal wat te vangen met een T90? Bedoeling van deze vraag is niet natuurlijk een antwoord te krijgen in de zin van "ja Astra 3". Het is de bedoeling deze te gebruiken waarvoor hij ontworpen en gemaakt is. En dan, dezelfde vraag voor de Big Bisat. Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot. Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen. Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.
Tonskidutch Geplaatst: 23 april 2019 Geplaatst: 23 april 2019 (aangepast) denk het wel want deze meneer heeft er ook een met glasvezel LNB's op zijn dak http://satelitesdomundo.blogspot.com/ http://satelitesdomundo.blogspot.com/2016/02/lnb-fibra-optica-em-instalacao-satelite.html 23 april 2019 aangepast door Tonskidutch Mr. Blue Sky Electric Light Orchestra
Denisdaf Geplaatst: 23 april 2019 Auteur Geplaatst: 23 april 2019 Ik geloof dat ik die installateur zelfs ken. Tenzij ik me degelijk vergis. Een kijken of ik hem kan contacteren. Bedankt hé. PS, hoe kom je op deze blog? Wat geef je bv in bij mister Brilglazen? Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot. Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen. Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.
Tonskidutch Geplaatst: 23 april 2019 Geplaatst: 23 april 2019 (aangepast) degelijk vergissen is ook een kunst minder degelijk vergissen is normaal p.s. zijn naam staat in die bijdrage op de blog 23 april 2019 aangepast door Tonskidutch Mr. Blue Sky Electric Light Orchestra
Denisdaf Geplaatst: 23 april 2019 Auteur Geplaatst: 23 april 2019 Eentje om over na te denken. Spijtig dat er over de plaatsing van de T90 en wat kan niet veel staat. Maar ja, een slager geeft ook zijn beste mes niet cadeau aan de klanten he. Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot. Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen. Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.
Tonskidutch Geplaatst: 23 april 2019 Geplaatst: 23 april 2019 daar beneden in Portugal is de Kingofsat.net info met die Clarke belt ook geldig op kingofsat staan ook beams van vrijwilligers met de schotelwaarden en al dan niet ontvangst Mr. Blue Sky Electric Light Orchestra
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen