Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds verleden week is er een begin gemaakt op alle Duitse Sky kanalen op astra af te sluiten voor ontvangst. Op dit moment zijn alle Sky kanalen niet meer te ontvangen.

Mijn vraag is, zijn de kanalen van frequentie veranderd ?

Geplaatst:

Zenders zitten nog op de zelfde plek als voorheen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

De kaarten decodering is aangepast op de 098 kaarten voor sharing tegen te gaan, een officieel abbo kopen is veiligste en beste ;)

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:
53 minuten geleden zei Tonskidutch:

misschien heb je de wan share vergeten te betalen of is die inmiddels gepakt die server

Zo. Dat is een snelle constatering. Hoort wel tot een mogelijkheid.

Geplaatst: (aangepast)

gaat nog open via oscam heb ik gelezen (je moet ergens een publieke key inbrengen in de oscam config). Heb de info op dit board of op het PLi board gelezen, zoek op oscam en ge zult het wel vinden.......

gevonden : op het PLI board : https://forums.openpli.org/topic/67989-oscam-na-installatie/page-2?hl=oscam

aangepast door Jean-Claude

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Geplaatst:

Skip CW checksum aanvinken in de reader.   Enige die ze er mee hebben zijn mensen die CCcam draaien en daar zal tzt wel een nieuwe versie voor komen.   Als ze werkelijk CS willen tegen gaan kunnen ze ook de hardware pairing activeren.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...