Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wil een firmware versie downloaden van Emitor .

is de Site van Emitor in Zweden nog wel aktueel ,want ik wacht al een dag op een firmware ,en er gebeurt maar niks.

Mvg

• Moderator
Geplaatst:

De laatste, voor de Satlook digital NIT is gewoon te downloaden, wanneer ik op de link klik wordt de SW opgeslagen op mijn HD.

Wanneer ik op mijn Satlook Digital NIT kijk staat daar  Ver 2.31 op, gebouwd op 2005-10-18.

Mij Satlook is op 17 Januari 2006 geproduceerd.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
6 minuten geleden zei ceesv:

De laatste, voor de Satlook digital NIT is gewoon te downloaden, wanneer ik op de link klik wordt de SW opgeslagen op mijn HD.

Wanneer ik op mijn Satlook Digital NIT kijk staat daar  Ver 2.31 op, gebouwd op 2005-10-18.

Mij Satlook is op 17 Januari 2006 geproduceerd.

Ik zeg ook niet dat hij niet te downloaden is .

maar krijg de firmware niet ,via Firmware Downloader die in dat pakket zit.

Mvg

• Moderator
Geplaatst:

kan je iets duidelijker zijn?

Software uitpakken en via een seriele 232 kabel in de Satlook schieten?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
32 minuten geleden zei MrDish:

Ik zeg ook niet dat hij niet te downloaden is .

maar krijg de firmware niet ,via Firmware Downloader die in dat pakket zit.

Misschien begrijp ik u. U kunt het pakket niet uitpakken omdat het rar bestand ipv een zip. Download het programma winrar en deze kan bijna alle bestanden openen.  

Geplaatst:

Dat heb ik dus ook ,anders kom je ook niet bij het bestand ; Firmware Downloader.

En via een seriele 232 kabel  zijn ze met elkaar verbonden.

Mvg

• Moderator
Geplaatst:

En welke sw versie staat er op dit moment op de Satlook?

Geplaatst:

Kan het kloppen dat de Pc hem niet herkent of ziet.!?

meestal dat je iets verbind met de Pc  : Tomtom op je mobiel merkt hij dat en krijg je een melding..

staat géén sw ,wel Firmware Version 02.31 spec.

is dit dan (toch) de goeie versie ?!

Mvg

• Moderator
Geplaatst:

Waarom wil je proberen dezelfde sw te installeren?

Sommige apparaten kan je alleen met hogere sw upgraden.

Je PC dient wel een werkende RS-232 seriële poort te bezitten.

Geplaatst:

de Pc heeft een RS-232 seriele poort.

ik zie bij : apparatenbeheer :

Communicatiepoort (com1)

printerpoort.

of is de RS-232 niet de (Com1).

en welke dan bij apparatenbeheer.

Mvg

• Moderator
Geplaatst:

Dit is de procedure:

connect the serial RS 232 cable.

start the FDL.exe program select Com port and push the send firmware button.

push OK and connect the power cable.

Geplaatst:
3 minuten geleden zei MrDish:

ik zie bij : apparatenbeheer :

Communicatiepoort (com1)

printerpoort.

of is de RS-232 niet de (Com1).

Dat is interessant. Gebruikt u een echte ouderwets com poort of een usb naar com poort kabel?  Wat ceesv eerder vroeg wat is de huidige firmware. U kunt dit vinden in het Satlook Digital NIT menu:

6. Setup (toets nummer 6)

en daarna

7. Version (toets nummer 7)

En daar staat welke firmware de Satlook Digital NIT heeft. Succes. 

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen