Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hallo allemaal,

Ik als totale beginner, heb me hier en daar wat ingelezen maar heel ver kom ik niet, ik mis sites waar ik gewoon stap voor stap krijg uitgelegd wat voor verschillen er zijn voor wat ik wil hebben. Ik ben echt wel technisch maar heb er wel een voorbeeld voor nodig. En ik heb echt gezocht en kom heel veel verkoop tegen en weinig uitleg.

1- Weten jullie een site of iets waar ik kan lezen over schotel antennes, schotels, LNB en ontvangers. 

2- Ik wil ontvangen en opnemen in HD, nu hoor ik dat ik niet zomaar het een kan kijken en het ander kan opnemen, hier heb ik meer apparatuur voor nodig, waar kan ik hier meer over lezen.

3- abonnementen, gratis zenders. het is er maar wat en waar? geen idee.

zoals je leest heb ik heel veel te leren en ik zou het geweldig fijn vinden als jullie mij een beetje opweg kunnen helpen in de wirwar van shotels en zenders.

super bedankt

Lesley

aangepast door Lesley

• Moderator
Geplaatst:

Welkom, op dit forum kan je genoeg onderwerpen vinden die je vragen beantwoorden.

Opnemen en kijkenkan met Enigma ontvangers, kijk een bij de diverse rubrieken zoals VU+, Dreambox etc.

Voor schotels kijk je in het schotel gedeelte van dit forum.

Voor betaal tv zal je een abonnement moeten afsluiten, FTA zenders zijn vrij te ontvangen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

zal ik doen, dacht misschien dat er sites waren waar dit misschien stond uitgelegd, er zijn best wat benamingen die voor een leek vreemd zijn. iig bedankt voor de hulp :)

• Moderator
Geplaatst:

Het helpt, wanneer je probeert een aantal wensen aan te geven waaraan je installatie moet voldoen.

Welke zenders wil je ontvangen en wat wil je tegelijk opnemen.

Verder een globale locatie, en de mogelijkheden om een schotel te plaatsen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen