MrDish Geplaatst: 29 april 2019 Geplaatst: 29 april 2019 Hallo expers , Mijn Satlook heeft de geest gegeven ,maw; hij is dood. kan het misschien (nog) zijn dat er een zekering inzit. na het afkoppelen van de Pc ,was / is hij zo dood als een pier. misschien toch ergens een fout gemaakt ,ben ook maar een bouwhulp. Mvg
Frans B Geplaatst: 29 april 2019 Geplaatst: 29 april 2019 welk model? je kan proberen om eerst de accu eens los te koppelen en weer aan te sluiten. Tevens zit er waarschijnlijk wel een rest knop op. System Administrator (niet van deze site)
Frans B Geplaatst: 29 april 2019 Geplaatst: 29 april 2019 ik heb even het manual doorgelezen, vind er geen reset knop. Je kan proberen om open te maken en de accu los te maken. Hopelijk helpt dit. En missschien opnieuw serieel flashen? System Administrator (niet van deze site)
Moderator ceesv Geplaatst: 29 april 2019 Moderator Geplaatst: 29 april 2019 Is dat de Satlook waar je hebt geprobeerd de software te vervangen? Wat was eigenlijk de reden dat je de software probeerde te vernieuwen met dezelfde software die al op de Satlook stond? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
MrDish Geplaatst: 29 april 2019 Auteur Geplaatst: 29 april 2019 2 minuten geleden zei ceesv: Is dat de Satlook waar je hebt geprobeerd de software te vervangen? Wat was eigenlijk de reden dat je de software probeerde te vernieuwen met dezelfde software die al op de Satlook stond? Yep . ik dacht ; misschien nieuwer ,omdat er bij mij een 0 voor staat / stond. heb hem al los gemaakt ,en de accu er af gekoppelt. accu weer opnieuw eraan ,nada/noppes
Moderator ceesv Geplaatst: 29 april 2019 Moderator Geplaatst: 29 april 2019 Tja, of je hebt er verkeerde software op proberen te laden, of je hebt het laden van de software onderbroken. De term hiervoor is "Bricken". Proberen de procedure te herhalen, met een beetje geluk is de bootloader nog in orde. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
MrDish Geplaatst: 29 april 2019 Auteur Geplaatst: 29 april 2019 Hij ademt weer ,tot nu toe. had intussen ook van Emitor uit zweden het bestand toe gestuurd gekregen per mail. heb je procedure uitgevoerd die je mij gister gaf: ceesv daarvoor dank. Mvg
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen