Ga naar inhoud


APPLE PAY op ING


Gast catw

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Graag on topic en ehhhh, Apple haters moeten hier zijn ;)https://www.sat4all.com/forums/forum/77-android/

 

De discussie tussen Apple haters en Android lovers (of andersom) begint echt stierlijk vervelend te worden en verpest dergelijke verder zeer informatieve threads!

 

Op mijn werk loopt ook zo'n figuur rond die werkelijk iedere gelegenheid aanpakt om over Apple te zagen. Koop t gewoon niet, maar hou a.u.b op met zagen want het is echt slaapverwekkend dom gedrag.

 

B.v.d.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Op 3-5-2019 om 10:03 zei Jürgen:

 

Ja, ik kreeg het bericht ook via de ING binnen.

Tja, ik sluit mij toch ook een beetje aan bij de vraag van @Psychosammie, wat is nu wekrlijk de toegevoegde waarde t.o.v. datgene wat wij nu al kunnen gebruiken zoals draadloos betalen via de betaalpas?

Dus wat bedoel je nu met de genoemde '..betaalverbetering..'?

 

 

Op 4-5-2019 om 10:28 zei Jürgen:

 

Feitelijk valt Apple Pay net zo onder contactdoos betalen als ook de contactloze betaling via de PIN-pas.

Dus betalen zonder PIN-code alleen voor bedragen tot € 25,=, daarboven heb je alsnog de PIN-code nodig, althans zo ver ik hierover geïnformeerd ben.

 

Nog steeds de vraag wat is nu echt de toegevoegde waarde want jouw aangevoerde argumenten zijn nu niet bepaald overtuigend.

 

1 uur geleden zei Jürgen:

Ik heb gisteren ook Apple Pay op mijn iPhone XR geïnstalleerd en al gebruikt, werkt feilloos, snel en vooral gemakkelijk.

Het is maar net hoe de wind waait.

 

apple-pay_story1.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

@catw wat zit je nu te zeiken?

 

Dit topic gaat over het feit dat ING Apple Pay heeft toegevoegd en dan hoef je aan het begin nog niet erg enthosiast te zijn, temeer omdat je nog niet precies weet hoe het precies werkt.

Dus zo lang je het zelf niet hebt kunnen proberen blijven er vraagtekens.

 

Ik weet nu wel hoe het precies werkt en het grootse voor mij te bedenken voordeel is dat de hoogte van het contactloos betalen feitelijk onbeperkt is dus niet begrensd op € 25,= zoals het normale contactloos betalen.

Er is geen limiet omdat het verificatieproces bij elke betaling opnieuw plaatsvind.

Verder vind ik het betalen via Face ID verrek te handig, tenminste als je iPhone dat ondersteund want anders wordt het met Touch ID.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...