telesat Geplaatst: 4 mei 2019 Geplaatst: 4 mei 2019 Ik ben hier in L'Ampolla Spanje sedert 02 mei 2019 en kan hier ASTRA 23 niet ontvangen, mijn telesat antenne blijft ronddraaien. Wat moet ik doen?
Moderator ceesv Geplaatst: 4 mei 2019 Moderator Geplaatst: 4 mei 2019 Er is een transponder wijziging op de Astra 2 satelliet geweest. De Telesat heeft nieuwe software nodig. Contact opnemen met een dealer en nieuwe software laten installeren. 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Sprietje Geplaatst: 4 mei 2019 Geplaatst: 4 mei 2019 (aangepast) Het antwoord op je vraag staat hier: Je zult software moeten downloaden en dan d.m.v. een laptop of met een USB-stick dit in het besturingssysteem moeten uploaden. Hoe update ik mijn Teleco Telesat satellietantenne? Ieder Het updaten van een Teleco TELESAT controlunit In principe verwijzen wij u naar een servicedealer van Teleco voor het uitvoeren van deze update. Servicedealers zijn te vinden via deze link. Uiteraard zijn er waarschijnlijk kosten verbonden aan deze update aangezien er geen hardware matige problemen zijn met het systeem. Er zijn verschillende redenen om een softwareupdate te willen uitvoeren op een TELESAT controlunit: Standaard software update: Indien uw antenne sommige satellieten wel vind, maar niet alle satellieten, is een standaard software update vaak mogelijk. (Dit komt voor wanneer satellietfrequenties gewijzigd zijn op de satelliet, die gebruikt worden voor het zoeken door uw antenne.) Wanneer u een Easy of Telesat systeem heeft én handig bent met computers, kunt u desgewenst een software update zelf uitvoeren op uw systeem. U heeft hiervoor een USB A/B kabel nodig en de software van de website van Teleco welke te vinden is via deze link. Let er op dat voor ieder type antenne verschillende software beschikbaar is, en dat een fout niet altijd omkeerbaar is zonder hulp van een servicestation. Download de software; Installeer de software op de computer en start deze; Sluit de USB kabel pas aan als daar om gevraagd wordt. De software leidt u door het gehele updateproces en geeft aan wanneer een kabel moet worden aangesloten, of wanneer een bepaalde actie moet worden ondernomen. Uitgebreide software update: Indien er een uitgebreidere update moet plaatsvinden om bijvoorbeeld één van de volgende redenen verwijzen wij u hoe dan ook naar een servicestation: U wilt HD zenders ontvangen, maar Astra 23.5(3) staat niet genoemd op het wandpaneel. (Een softwareupdate is wel mogelijk, maar hiervoor moet u verder in het menu, want enkel de bedoeling is voor servicestations.) U heeft een ouder type schotel zonder EASY blackbox. Bijvoorbeeld Magicsat Digital. Er is een storing op het systeem, waardoor de antenne zich op geen enkele satelliet richt. Er zijn andere storingen met het systeem die niet met het richten van de satelliet te maken hebben. Bijvoorbeeld foutmeldingen, blokkades etc.. LET OP! Er kan helaas geen ondersteuning door Teleco of Karman Trading worden gegeven wanneer de update níet door een servicestation wordt uitgevoerd. 4 mei 2019 aangepast door Sprietje 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen