dx44 Geplaatst: 4 mei 2019 Geplaatst: 4 mei 2019 Mijn Samsung Smart TV heeft geen eurosat 8B maar ontvang wel eurosat 8E. ik weet niet hoe ik dit probleem kan oplossen zodat ik Joyne kan ontvangen.
Ventura Geplaatst: 4 mei 2019 Geplaatst: 4 mei 2019 Joyne zendt uit op eurobird 9E. Ziet u deze optie wel?
HG5812 Geplaatst: 4 mei 2019 Geplaatst: 4 mei 2019 Hallo. Je bedoelt waarschijnlijk 9E. Dat staat voor 9 East: dat is de satelliet die je moet hebben. Misschien nog wel even checken of de parameters goed staan: DVB-S2 8PSK 30000 3/4
Sprietje Geplaatst: 4 mei 2019 Geplaatst: 4 mei 2019 (aangepast) Joyne zendt uit op 3 transponders van de Eutelsat 9B op 9 oost en daarop zitten deze zenders: https://www.lyngsat.com/packages/Joyne.html De zenders die geel gekleurd zijn, zijn ongecodeerd en dus ook zonder abonnement te ontvangen. 4 mei 2019 aangepast door Sprietje
dx44 Geplaatst: 5 mei 2019 Auteur Geplaatst: 5 mei 2019 Ik ben op zoek naar een channellist editor die die parameter kan veranderen. Sorry dat ik er een rommeltje van heb gemaakt bij mijn eerste vraagstelling. Voor alle duidelijkheid de channellist editor die ik heb ( Samsung channellist editor) is te beperkt en gaat niet verder dan delete of favoriet list maken.
Sprietje Geplaatst: 5 mei 2019 Geplaatst: 5 mei 2019 Als je eerst transponder 11747H in laad en dan 12074V, dan heb je alle zenders van Joyne in een logische volgorde staan. Daarna kun je de overige vrij te ontvangen zenders van 9 oost er achteraan zetten.
Moderator ceesv Geplaatst: 5 mei 2019 Moderator Geplaatst: 5 mei 2019 Je kan kijken of je met setedit voor Samsung wat kan uitrichten. https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=setedit+voor+samsung Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen