Gast Geplaatst: 6 februari 2002 Geplaatst: 6 februari 2002 Hi Regelmatig vindt men settingslijsten voor Nokia, Humax enz.... Zijn er dan verschillen eigen aan het toestel. Men eerste vergelijk van zo 2 lijsten met DVBEdit toont geen verschil Wat is het nu juist? Thx
Gast Geplaatst: 6 februari 2002 Geplaatst: 6 februari 2002 Ja wel degelijk is er verschil in die lijsten, niet zozeer de volgorde e.d., maar meer de soft die ervoor zorgt of beter gezegd het format van z'on file maakt dat elke ontvanger ( lees elke editor) zón file kan hebben.....
Gast Geplaatst: 7 februari 2002 Geplaatst: 7 februari 2002 Ter aanvulling, zelfs het formaat (filetype) van eenzelfde merk ontvanger kan nog verschillen (bv Humax)
Gast Geplaatst: 7 februari 2002 Geplaatst: 7 februari 2002 Hi Bedankt voor de snelle antwoorden. Maar ik had graag wat meer details, zoals wat die verschillen zijn of hoe moet ik een settingslijst voor een humax aanpassen voor nokia? en met welk programma moet men zoiets editeren? met DVBEdit heb ik zoals gezegd geen verschillen in de lijst gevonden. Ik vind wel verschillen in de PID´s tussen een gewone settingslijst en deze gebruikt voor de gepachte Amon verie
Aanbevolen berichten