Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goedemorgen,

Zijn er, behalve Setedit, nog andere progamma's om .ini/ xml files te bewerken en op te slaan als stcodx bestand?

• 3 weken later...
Geplaatst:

Een en ander geinstalleerd, maar de bestanden moeten, voor zover ik kan uitvogelen, direct uit een ontvanger gelezen worden.

Ik ben ook niet duidelijk begrijp ik nu.

Het zou moeten gaan om een een bestand dat bv op een usb stick staat, ingelezen wordt in een setlist programma ,bewerkt wordt en daarna wordt opgeslagen als stcodx file.

Heel lang geleden gebruikte ik een Rebox RE8000 ontvanger en had ik een programmaatje waarmee je de setlist kon bewerken ( of je dat kon opslaan al stcodx, dat weet ik niet meer)

In de nieuwe situatie gaat het om een smart tv van Toshiba/Vestel met ingebouwde sat tuner.

Geplaatst:

Voor de Rebox had je waarschijnlijk PolarEdit.

Denk dat je die nog wel ergens kan terugvinden - mogelijk ook nog via Rebox site.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Geplaatst:
Op 26-5-2019 om 11:31 zei Tonskidutch:

Ik ga kijken, bedankt voor de link!

Op 26-5-2019 om 20:33 zei De_Perre:

Voor de Rebox had je waarschijnlijk PolarEdit.

Denk dat je die nog wel ergens kan terugvinden - mogelijk ook nog via Rebox site.

Ik geloof dat je daar best eens gelijk in kan hebben! 

Ook dit ga ik (weer) eens uitproberen.

TY

Geplaatst:

Nou, eindelijk, na veel zoeken satcodx lijsten gevonden. De Toshiba tv is gewoon een Vestel/Medion/JVC/HKC/Telefunken kloon :-( (zeer zeker geen goed speurwerk van mij vooraf)

Na wat google zoeken naar medion, kwam ik op een Oostenrijkse en Duitse website waar een kant en klare kanalenlijst te downloaden was. Deze kan dan inderdaad bewerkt worden met novasatcodx.

https://sender-liste.de/sendeliste/senderliste.php

Maar goed, downloaden en op een usb stick zetten is nog de helft van de oplossing...

Maar daar voor open ik een nieuw topic.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...