on1bes Geplaatst: 6 mei 2019 Geplaatst: 6 mei 2019 Ik heb het hier maar bij algemene vragen gezet : Als een SAT programma subtitels bevat. Hoe krijg ik de ontertitels uit een opgenomen SAT . TS stream in een bestand op PC ? Visiosat met 4 duo LNB's - 13*E - 19,2*E - 23,5*E - 28,2*E 1x VU+ Solo2 met Openpli 9.0 met laatste updates 1x (oude) Dreambox DM800 HD PVR met OpenPli 4.0 MastaG
luisteraar Geplaatst: 7 mei 2019 Geplaatst: 7 mei 2019 (aangepast) Ik snap de vraag niet helemaal Als je een programma opneemt zit in ts file ook de dvb text stream dus ondertitels zitten er gewoon bij. Uit de oer tijd van dvd rippen/branden weet ik dat je met een javac script de streams uit de ts file kan halen 7 mei 2019 aangepast door luisteraar
moonchild Geplaatst: 7 mei 2019 Geplaatst: 7 mei 2019 Met TS Doctor haal je dvb en tt subs uit de stream en maak je er de bekende srt's van. VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
on1bes Geplaatst: 7 mei 2019 Auteur Geplaatst: 7 mei 2019 Ik dacht dat ook dat ze in de .TS zitten, maar als je een programma opneemt, komen er buiten de video, nog 5 bestanden op je PC, waarvan het .sc bestand altijd het grootste is. Dus dacht ik dat de grootste kans is dat de ondertitels daar in zitten. Maar dat blijk niet te kloppen als je zo'n .sc bestand inkijkt. Maar TS Dokter zal waarschijnlijk de oplossing zijn, net zoals je uit een YouTube filmpje ook de ondertitels kan halen. Thnx moonchild. Visiosat met 4 duo LNB's - 13*E - 19,2*E - 23,5*E - 28,2*E 1x VU+ Solo2 met Openpli 9.0 met laatste updates 1x (oude) Dreambox DM800 HD PVR met OpenPli 4.0 MastaG
vGnp Geplaatst: 10 mei 2019 Geplaatst: 10 mei 2019 In de Enigma2 documentatie staat waar die bestanden voor bedoeld zijn: --> KLIK <-- vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen