Altobelli Geplaatst: 13 mei 2019 Geplaatst: 13 mei 2019 Heeft iemand blindscan draaien op de mutant hd51? Ik heb al een aantal images getest, maar blindscan wordt niet ondersteund. Zal wel aan de drivers liggen, weet iemand of er een fix is voor de drivers? Ik heb namelijk gehoord dat er toch gebruikers zijn van de hd 51 die blindscan draaiende hebben. Al lijkt mij dat een fabeltje, dan had ik het zeker wel tegengekomen.
maja Geplaatst: 13 mei 2019 Geplaatst: 13 mei 2019 (aangepast) Ik gebruik openATV voor blindscan moet je een plugin downloaden . Deze is te vinden onder systeemplugins. Ik heb het even geprobeerd maar de fabrikant ondersteunt geen blindscan voor deze tuner. 13 mei 2019 aangepast door maja
Altobelli Geplaatst: 13 mei 2019 Auteur Geplaatst: 13 mei 2019 (aangepast) Klopt, deze melding krijg ik ook. Ik hoop dat er nog een update komt voor de drivers van de hd 51, misschien dat het dan is opgelost. Al heb ik wel mijn twijfels omdat de hd 51 niet meer wordt gemaakt. 13 mei 2019 aangepast door Altobelli
maja Geplaatst: 14 mei 2019 Geplaatst: 14 mei 2019 Vergeet het maar WTE is meen ik daarvan importeur en die schrijft dat het niet zal komen.
Altobelli Geplaatst: 14 mei 2019 Auteur Geplaatst: 14 mei 2019 Jammer. Ik kan het toch niet begrijpen dat zo'n goede box dit niet in huis heeft. Het zij zo.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen