iPadawan Geplaatst: 15 mei 2019 Geplaatst: 15 mei 2019 Beste, Bestaan er externe sat tuners die bruikbaar/ aansluitbaar zijn op de Apple TV? VU+ Solo2 - 1TB ssd - VTi 13
Jürgen Geplaatst: 16 mei 2019 Geplaatst: 16 mei 2019 Wellicht is het handig om uit te leggen wat je feitelijk met deze combinatie van plan bent want eerlijk gezegd begrijp ik niet wat je daarmee zou willen bereiken. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
iPadawan Geplaatst: 16 mei 2019 Auteur Geplaatst: 16 mei 2019 wat zou je zelf verzinnen als je een sat tuner hebt die aansluitbaar is op een Apple TV? VU+ Solo2 - 1TB ssd - VTi 13
Tonskidutch Geplaatst: 16 mei 2019 Geplaatst: 16 mei 2019 natuurlijk kan dat. https://appleinsider.com/articles/18/03/13/how-to-get-television-to-your-apple-tv-without-using-a-streaming-service met de stream van elke enigma2 sat receiver kun je de appltv voeden en dus ook kijken op een TV scherm naar keuze Coles Corner Richard Hawley
iPadawan Geplaatst: 16 mei 2019 Auteur Geplaatst: 16 mei 2019 Bedankt, echter had ik dat hier op dit forum af ontdekt. Maar een hardware sat oplossing waarschijnlijk niet? Op die pagina van je link en daar op dan de verwijzing zie ik wel Antenne en kabel hardware, maar geen sat. Wel andere b.v Hauppauge WinTV-Nova-S2 01676 USB TV-Tuner HD digital Satellit Fernsehen DVB-S2 und DVB-S für Laptop oder PC VU+ Solo2 - 1TB ssd - VTi 13
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen