satje4U Geplaatst: 19 mei 2019 Geplaatst: 19 mei 2019 Ik gebruik de Pure2 image. Daar heb ik de Youtube plugin van de feed op draaien. Echter ik heb geen mogelijkheid meer om de video's op te nemen. Klopt dit? Bestaat er een andere oplossing om video's op te nemen van Youtube? Satje4u Gigablue Quad HD Plus
Tonskidutch Geplaatst: 19 mei 2019 Geplaatst: 19 mei 2019 niet dat ik aan de vraag voorbij wil gaan maar youtube films zijn toch altijd beschikbaar via het world wide web, dus heb je een fysieke opname toch niet nodig? Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
satje4U Geplaatst: 19 mei 2019 Auteur Geplaatst: 19 mei 2019 uiteraard maar de leuke muziekclips download ik naar mijn harde schijf. Speelt dan een stuk sneller af. Gigablue Quad HD Plus
Tonskidutch Geplaatst: 19 mei 2019 Geplaatst: 19 mei 2019 dan moet je youtube op enigma2 in zijn algemeen eens doorlezen via de zoekfunctie want het is \ inmiddels niet meer legaal Citaat It is generally legal to share and embed YouTube videos on the internet, but downloading them for your own offline use isn’t always permitted. Downloading videos is a violation of the YouTube Terms of Service, unless YouTube has explicitly given permission to download the video in question. 15.03.2019 Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
satje4U Geplaatst: 19 mei 2019 Auteur Geplaatst: 19 mei 2019 (aangepast) Ja dat is met muziek en films ook terwijl je wel een kopie voor eigen gebruik mag hebben. Zal hier toch ook wel gelden. Daarnaast wemelt het van plugins voor kijken naar films etc. Maar dat was mijn vraag niet. Zie eerste post. 19 mei 2019 aangepast door satje4U Gigablue Quad HD Plus
Moderator ceesv Geplaatst: 19 mei 2019 Moderator Geplaatst: 19 mei 2019 Je mag een kopie voor eigen gebruik hebben van een originele content drager welke je legaal hebt aangeschaft. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Beheerder Michel Geplaatst: 19 mei 2019 Beheerder Geplaatst: 19 mei 2019 Ik kan me natuurlijk vergissen, maar de vraag was volgens mij: Citaat Bestaat er een andere oplossing om video's op te nemen van Youtube? Volgens mij is TS meer geholpen met een antwoord op die vraag https://www.techradar.com/how-to/how-to-download-youtube-videos√ Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Penthe Geplaatst: 19 mei 2019 Geplaatst: 19 mei 2019 Je kunt ook gewoon de website KeepVid.pro gebruiken, hoef je enkel maar de URL in te vullen van de youtube video en dan met rechtermuis save as kiezen en je video komt binnen. Verder kun je ook enkel de audio downloaden als je dat wenst.
Frans B Geplaatst: 19 mei 2019 Geplaatst: 19 mei 2019 free youtube downloader werkt toch gewoon? wel op een pc System Administrator (niet van deze site)
Penthe Geplaatst: 19 mei 2019 Geplaatst: 19 mei 2019 Ik vind het niet zo´n prettig programma er zijn veel betere alternatieven als programma zijnde. Google gebruiken doet wonderen.
satje4U Geplaatst: 20 mei 2019 Auteur Geplaatst: 20 mei 2019 Dank voor de reacties. De meeste oplossingen ken ik al. Maar in de vorige versie van Youtube kon ik gewoon downloaden met een toets in de app. Dat gaat blijkbaar niet meer. Satje4u Gigablue Quad HD Plus
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen