Baspaul Geplaatst: 19 mei 2019 Geplaatst: 19 mei 2019 Beste forumleden, Ik ben sinds januari in het bezit van een VU+Duo2 ontvanger en heb deze aangeschaft om FTA satelliet tv mee te kijken als aanvulling op mijn KPN itv. Nu heb ik sinds dat ik in mijn huidige huis woon al 3 jaar het FTA aanbod van ziggo op de kabel en gebruik dit om ziggo sport mee te kijken ivm formule 1 etc. Nu was ik altijd tevreden met mijn KPN abbonnement, maar nu de prijzen weer omhoog gaan en ze Natgeo en 24 kitchen uit het pakket gaan halen ben ik sinds een paar dagen overgestapt op Ziggo i.c.m het tv standaard pakket. Nou heb ik daar een smartcard en CI module bij gekregen en wil ik mijn smartcard in mijn VU gaan gebruiken. Ik heb me aardig ingelezen om dit via Oscam voor elkaar te krijgen, alleen vind ik erg veel informatie maar eigenlijk niks over hoe je nou gewoon moet beginnen. Heb Oscam geinstalleerd met Oscambutler en heb via Oscam butler een reader aangemaakt voor SkyDE aangezien ziggo er uiteraard niet bij staat en deze proberen aan te passen via de Webif, zonder succes helaas. Ben er ook achter dat ik een 0606 kaart heb. Kan iemand mij op weg helpen? Met vriendelijke groet, Bas
Mimisiku Geplaatst: 19 mei 2019 Geplaatst: 19 mei 2019 Als je via Teamviewer op de box kunt,kan ik je wel even helpen hoor... Heb zelf een VU+ Zero 4K met 0606 kaart. Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Baspaul Geplaatst: 19 mei 2019 Auteur Geplaatst: 19 mei 2019 Wauw dat zou echt fantastisch zijn:) Ik heb teamviewer op m'n laptop staan en kan via windows verkenner zo m'n box in iig.
Baspaul Geplaatst: 19 mei 2019 Auteur Geplaatst: 19 mei 2019 Ik zie trouwens dat mijn berichten verborgen zijn en goedgekeurd moeten worden door een moderator. Is dit altijd zo of is dit omdat ik nieuw ben?
Moderator ceesv Geplaatst: 19 mei 2019 Moderator Geplaatst: 19 mei 2019 Dat gebeurt bij nieuwe accounts. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Mimisiku Geplaatst: 19 mei 2019 Geplaatst: 19 mei 2019 Perfect.. Stuur maar een PM met je TeamViewer ID en wachtwoord. Zet ik de 0606 reader er wel even in.. Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Baspaul Geplaatst: 19 mei 2019 Auteur Geplaatst: 19 mei 2019 Dankzij Mimisiku kan ik vanavond fijn tv kijken:) Super bedankt!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen