Ga naar inhoud


Meuk uit China


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Ik was daar voor mijn werk, en moest fabrieken en machines inspecteren.

Laat ik het zo zeggen, het verschil tussen ongeveer en precies was onbekend.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt er klassieke lokale fabrieken en fabrieken in samenwerking/beheer van westerse bedrijven, groot verschil.

 

Audi heeft er een plant voor de productie voor de chinese markt. Verschillen met Neckarsulm of Ingolstadt zijn niet groot, je moet er niet je pruimtabak op de grond spugen.....

 

https://www.audi-mediacenter.com/de/audimediatv/video/audi-ag-standort-china-changchun-2537

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Psychosammie:

Beiden niet aan te bevelen 🤣

Je bent overduidelijk geen ervaringsdeskundige.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-5-2019 om 20:46 zei luisteraar:

de koffie is echt geen meuk uit  china. 

 

Gebaseerd op?

 

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei ceesv:

https://www.tuev-sued.de/auto-fahrzeuge/tools-services/tuev-report/maengelriesen-und-fehlerzwerge

https://www.tuev-sued.de/auto-fahrzeuge/tools-services/tuev-report/die-haeufigsten-maengel

 

Alsjeblieft, elke 2 jaar dient een in Duitsland toegelaten wagen gekeurd te worden, de zgn Hauptuntersuchung.

In de links de resultaten voor tuv süd.

 

 

Zeven of meer Duitsers in de top 10 van de beste auto's van alle leeftijdsklassen (overigens om het andere jaar zonder kilometrages en zonder aan te geven hoe zwaar een kapot lampje of een uitlaat die er onderuit valt meetellen). En Porsche 911 altijd de beste. Zegt me dus weinig.

Krijg een beetje hetzelfde gevoel als wanneer ik Duitse onderzoeken van audiospullen lees waar de Duitse spullen opvallend goed zijn. Wat dat betreft zegt het matige onderzoek van de consumentenbond over auto's me nog meer.

 

Even gegoegeld in andere talen. Bij een Engelstalig  onderzoek bv. met een indeling in 14 categorieën stond in 1 daarvan een Duitse auto, een Mercedes bovenaan. Bij de slechtste trouwens ook....

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens achterop een I phone waar die is gemaakt. Ik heb zelf een aantal jaren geleden een Dreambox gekocht volgens mij de 800 hd pvr dat ding liep steeds vast omdat die simpelweg te heet werd. Een kennis van mij koopt voor de helft van de prijs een clone en die had 0,0 problemen. Dus echt niet alles uit de PRC is slecht, zelfs mij led lampen van de action doen het hier al 3 jaar. oké 1 ging er stuk paar maanden geleden ik heb het toch gauw over meer dan 20 lampen in totaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijken we naar onze dvb-xx ontvangers tot 90% komt uit china.

Kijken we naar de in europa geproduceerde electro producten waar komen

de componenten vandaan ,je raad het al china.

Een discussie china producten goed/slecht is ingehaald ze domineren

alreeds de markt.

Waar worden de amd/intel/... chips geproduceerd ik denk ook wel gedeeltelijk in china.

In de jaren 1940 moest in england op de producten die uit Duitsland kwamen staan

made in Germany om aan de geven niet kopen het is slechte kwaliteit de uitwerking

was het tegengestelde made is germany is beter ,ik zie dit fenomeen met

made in china terug

 

 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik mis aan de 2 pootjes van de Chinese / Gibraltese adapter is hoeveel volt er gemeten is ( en niet hoeveel stroom) tussen de pootjes en per pootje t.o.v. massa.

Overigens een föhn via een adapter opladen gaat niet lukken, zelfs niet in een Aboe Dabie badkamer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei luisteraar:

Mijn smaak 😂

 

Kijk, dat zijn nog eens objectieve meningen...:sick:

  • Bedankt 1

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat

Het keurmerk ‘Made in Germany’ heeft een precieze geboortedatum en -plaats: 23 augustus 1887 in het Britse parlement te Londen. Op die dag werd aan de Merchandise Marks Act – de wet gedeponeerde handelsmerken – een paragraaf toegevoegd

troll verhaaltjes komen uit troll fabriekjes

Tears Of Hope

Al Di Meola

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...