zeeteefje Geplaatst: 19 juni 2019 Geplaatst: 19 juni 2019 21 uur geleden zei Kabeltje87: 4 kanalen decoderen vanaf willekeurige transponders.... Maar dat zal wel wishfull thinking zijn. Als de ontvanger zelf een stream maakt van de verschillende te ontvangen zenders en die eigen stream door de CI module jaagt moet dit kunnen. Mits de module vier zenders tegelijk mag decoderen. Bij mijn weten staat dit maximum nu op twee. Dat is werkbaar mits de ontvanger dan een opname achteraf kan decoderen en vervolgens alsnog ongecodeerd kan opslaan. Technisch kan het allemaal, praktisch is er nog geen consumenten ontvanger die zelf een stream kan samenstellen, maar dat is m.i. slechts een kwestie van tijd. Zelfs achteraf decoderen via een CI module heb ik totnutoe alleen gelezen als theoretische mogelijkheid bij sommige (Vu+) ontvangers. Ik heb nog niemand zien rapporteren dat hij/zij dat werkelijk in gebruik heeft en dat het ook in de praktijk goed werkt i.c.m de CI module van Joyne.
Tonskidutch Geplaatst: 21 juni 2019 Geplaatst: 21 juni 2019 Op 19-6-2019 om 16:47 zei zeeteefje: Zelfs achteraf decoderen via een CI module heb ik totnutoe alleen gelezen als theoretische mogelijkheid bij sommige (Vu+) ontvangers. je bent niet goed geïnformeerd en zou beter iets meer lezen over VTI en OpenVIX en betreffende de CI van Joyne is er al veel geschreven toen Joyne begon en is ook een en ander getest, je kunt maar een zender gelijktijdig decoderen realtime I Am Gone Love You JESTOFUNK
luisteraar Geplaatst: 23 juni 2019 Geplaatst: 23 juni 2019 Op 21-6-2019 om 16:00 zei Tonskidutch: je kunt maar een zender gelijktijdig decoderen realtime Als mijn geheugen mij niet in de steek laat bij CI module van joyne Er waren (2 jaar geleden) veel firmwares van linux boxen die problemen hadden met joyne module In de fabriek firmware werkte de module. In de openpli firmware werkt de module en opnemen tegelijk kijken op een ander kanaal op de zelfde transponder ging ook enkel met de beperking dat na zappen na een zender op de zelfde transponder het beeld op zwart gaat. Maar is oude koek van 2 jaar geleden ben benieuwd na de actuele informatie hier omtrent .
Satneef Geplaatst: 23 juni 2019 Geplaatst: 23 juni 2019 @Tonskidutch @luisteraar Waarom wordt ik niet geloofd? Maar goed :Nog even geprobeerd:NPO2 op de HD2400 en via een box-box stream SBS6 op de ZGemma. Werkt prima! ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
luisteraar Geplaatst: 23 juni 2019 Geplaatst: 23 juni 2019 pecies dat bedoel ik twee kanalen live decoderen via ci module van joyne werkt gewoon ondanks berichten van @tonskiduch 1
Penthe Geplaatst: 23 juni 2019 Geplaatst: 23 juni 2019 Je kunt niet 2 streams hebben bij een opname want dan is de opname gecodeerd, Je kunt een kanaal opnemen of gecodeerd een kanaal opnemen en een andere bekijken meer opties zijn er niet.
Satneef Geplaatst: 23 juni 2019 Geplaatst: 23 juni 2019 Wie heeft het over 2 streams en een opname? ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
luisteraar Geplaatst: 23 juni 2019 Geplaatst: 23 juni 2019 (aangepast) even een bijscholing een tv signaal bestaat uit meerdere streams zoals video teletext audio mpeg audio orginaal taal audio ac3 enz enz. al deze streams kunnen gecodeerd zijn. De software in ci heeft een begrenzing in het aantal te decoderen streams. een zuinig tv kanaal komt met 3 streams uit video audio ttext. als de limiet op 6 staat komen twee programma's er door. 23 juni 2019 aangepast door luisteraar
Moderator ceesv Geplaatst: 24 juni 2019 Moderator Geplaatst: 24 juni 2019 Ik heb het al vaker aangegeven, ga je schoolgeld terug halen. 1 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
luisteraar Geplaatst: 24 juni 2019 Geplaatst: 24 juni 2019 ok zal ik doen met jou referentie. de mux is een verzameling van streams iedere stream wordt geïdentificeerd met een pid. de bij het programma horende pids moeten uit de ci komen en dat zijn meerdere pids dus streams. die losse pids die uit de ci moeten komen worden weer gemultiplext tot 1 stteam.
uncle Geplaatst: 24 juni 2019 Geplaatst: 24 juni 2019 (aangepast) 6 minuten geleden zei luisteraar: ok zal ik doen met jou referentie. de mux is een verzameling van streams iedere stream wordt geïdentificeerd met een pid. de bij het programma horende pids moeten uit de ci komen en dat zijn meerdere pids dus streams. die losse pids die uit de ci moeten komen worden weer gemultiplext tot 1 stteam. Is dit allemaal niet een beetje off-topic? 24 juni 2019 aangepast door uncle Maak het onmogelijke mogelijk
Eduard07 Geplaatst: 24 juni 2019 Geplaatst: 24 juni 2019 Heb het gevoel dat het nergens meer over gaat inmiddels. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Tripleboy Geplaatst: 24 juni 2019 Geplaatst: 24 juni 2019 ZE gaan door, topic mag dus dicht, wegens ontspoord. GIGABLUE UHD QUAD 4K XTREND ET8500 / ET7500 VU+ Duo2 / VU+ Solo SE
Jürgen Geplaatst: 24 juni 2019 Geplaatst: 24 juni 2019 (aangepast) 3 minuten geleden zei Eduard07: Heb het gevoel dat het nergens meer over gaat inmiddels. Dit is wel vaker het geval als @luisteraarzich erin mengt..... 24 juni 2019 aangepast door Jürgen MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
luisteraar Geplaatst: 24 juni 2019 Geplaatst: 24 juni 2019 3 minuten geleden zei Jürgen: Dit is wel vaker het geval als @luisteraarzich erin mengt..... Terug op het spoor Joyne stopt dus niet meer valt er niet meer over te vertellen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen