donrennis Geplaatst: 4 juni 2019 Geplaatst: 4 juni 2019 Hoi allemaal, Ik ben nieuw hier en misschien is het al eerder ter sprake gekomen maar ik kom er niet uit. Ik heb een schotel antenne bij mijn caravan (gewoon simpel ding op een standaard) en vorige week wou ik hem weer aansluiten op tv net als vorig jaar, maar ik kan astra 3 niet vinden. Op astra 1 en 2 had ik goed ontvangst met alleen maar Duitse zenders, maar geen astra 3. Gisteren thuis weer geprobeerd toen astra 2 gevonden met alleen Engelse zenders. Doe ik iets fout of is er wat veranderd? Wie kan me helpen? Gr. Don Rennis
Mojo Geplaatst: 4 juni 2019 Geplaatst: 4 juni 2019 (aangepast) Tip: Maak een markering op de beugel van de schotel. Als je Astra1 vind zet dan een streep gelijk op de paal. Daarna zoek je Astra 2. Als je die hebt zet je weer een streep op de paal. Zet de schotel tussen deze 2 markeringen in dan zit je vrijwel op Astra 3. Daarna is het een kwestie van finetunen. Gebruik Ocko als zender. 4 juni 2019 aangepast door Mojo You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Sprietje Geplaatst: 4 juni 2019 Geplaatst: 4 juni 2019 Zender Ocko zit op positie 237 van de Canal Digitaal zenderlijst.
Frans B Geplaatst: 4 juni 2019 Geplaatst: 4 juni 2019 Om de astra 3 te ontvangen zal je wel een HD decoder moeten hebben. En een geldige smartcard is dan ook geen luxe. Je geeft niet op welke apperatuur je hebt, dus dat zal wel helpen. System Administrator (niet van deze site)
Penthe Geplaatst: 4 juni 2019 Geplaatst: 4 juni 2019 Hij praat over vorig jaar en Astra 3 dus natuurlijk heeft hij een HD ontvanger.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen