Sprietje Geplaatst: 5 juni 2019 Geplaatst: 5 juni 2019 (aangepast) De regeringscoalitie heeft een deal bereikt over de toekomst van de publieke omroep. Besloten is dat de publieke omroepen tot acht uur ’s avonds reclamevrij worden. Ook de websites worden reclamevrij. Dat kost samen 60 miljoen euro. Het Rijk gaat 40 miljoen euro betalen. De rest moeten de omroepen betalen door in eigen vlees te snijden. De NOS en NTR zullen gaan fuseren. Aspirant omroepen hoeven straks geen 150.000 leden te hebben om in het bestel te mogen blijven, maar slechts 50.000. 5 juni 2019 aangepast door Sprietje
OFDM Geplaatst: 5 juni 2019 Geplaatst: 5 juni 2019 Verrassend nieuws en bijzonder! Tegelijk ook wel weer halfslachtig en ik begrijp nog steeds niet goed wat reclame te zoeken heeft bij een publieke omroep maar goed.
Tripleboy Geplaatst: 5 juni 2019 Geplaatst: 5 juni 2019 Lekker hoor, zo blijft onze tv avond verder verpest, dan liever reclame in de dag en s' nachts, maar beter helemaal geen op dergelijke omroepen. GIGABLUE UHD QUAD 4K XTREND ET8500 / ET7500 VU+ Duo2 / VU+ Solo SE
bellejt Geplaatst: 5 juni 2019 Geplaatst: 5 juni 2019 Citaat flauwe deal belachelijke deal.Verplicht ze om gewoon max 2 x één programma/film te onderbreken gedurende een bepaalde tijd (max 3 min) .Dan zal iedereen wel akkoord gaan want is juist de tijd die je nodig heb om een hapje of een biertje te nemen.Blijkbaar is er weer een hoop zakkenvullend geld mee gemoeid om deze regelingen te treffen. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
luisteraar Geplaatst: 5 juni 2019 Geplaatst: 5 juni 2019 Een goed begin dat tijdens de tijden dat (kleine) kinderen tv kijken geen reclame is. Hun zijn hiervoor gevoeliger als volwassenen
Eduard07 Geplaatst: 5 juni 2019 Geplaatst: 5 juni 2019 Zullen we niet eerst even afwachten hoe deze beslissing er in de praktijk uit gaat zien i.p.v. te reageren alsof we vanaf morgen al een andere NPO krijgen? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
paardengek Geplaatst: 5 juni 2019 Geplaatst: 5 juni 2019 Reclameblokken bij de "commerciële" zenders is minimaal 10 minuten... Mijn mening is dus, de Nederlandse tv is het abonnement geld niet waard. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Mojo Geplaatst: 5 juni 2019 Geplaatst: 5 juni 2019 1 minuut geleden zei paardengek: Reclameblokken bij de "commerciële" zenders is minimaal 10 minuten... Mijn mening is dus, de Nederlandse tv is het abonnement geld niet waard. Met vriendelijke groet, paardengek Tot die conclusie was ik ook al gekomen. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
minplus Geplaatst: 5 juni 2019 Geplaatst: 5 juni 2019 Idem. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
cookie monster Geplaatst: 6 juni 2019 Geplaatst: 6 juni 2019 De reclame zoals die destijds met Loekie werd uitgezonden , dat was nog leuk , 5 minuten voor't nieuws & net na het nieuws , dit was aanvaardbaar !! Reclame pas na 20h00 om de openbare zenders , tja …. ze doen maar !! Ach , ik ben heel lang geleden gestopt met het kijken naar Ned 1 , 2 , 3 !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Eduard07 Geplaatst: 6 juni 2019 Geplaatst: 6 juni 2019 (aangepast) Het kan zo lekker stevig klinken: "De NPO is zijn geld niet waard", "De NPO kan wel weg of met minder zenders toe". De NPO is een essentieel onderdeel van het Nederlandse democratische bestel en doet veel dat de commerciëlen niet doen, vaak ook niet willen doen. Maar NPO personeel is vaak wel zeer in trek bij de commerciële zenders. Dus naast een informatiebron is de NPO kennelijk ook een goede kweekvijver. Als je de NPO niet waardeert, "dan kijk je toch niet". 😎 Kijkcijfers wijzen uit dat Nederlanders wel de NPO kijken (en luisteren), en waarderen. Trouwens, de NPO heeft ook de wettelijke taak minderheden te bedienen. En zo hoort het ook. Ieder zijn deel. Er zijn volgens mij niet zoveel landen in de wereld die een PO hebben die zo divers en open is als in Nederland. Nu de reclame stap-voor-stap gaat stoppen, kunnen geërgerde kijkers dus weer terug naar de NPO. Een land zonder NPO is overgeleverd aan marktpartijen en hun kijk op de wereld. We kunnen allemaal zien hoe riskant de machtspositie van bijv. een Rupert Murdoch is. Maar ook genoeg landen waar de PO in handen is van de regering. Polen is daarvan een voorbeeld. De gevolgen zijn goed te zien bij verkiezingen. Helaas komt vaak pas het besef van de waarde van iets als je het kwijt bent. Of het onherstelbaar hebt beschadigd. 6 juni 2019 aangepast door Eduard07 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Hansen Geplaatst: 6 juni 2019 Geplaatst: 6 juni 2019 Dat wordt nog vaker BBC kijken dus. Naar de commerciëlen kijk ik al lang bijna niet meer reden veel te veel reclame en vooral door de uitzending heen. Dat kan voor mij meestal niet, zoals o.a.bij speelfilms.
Eduard07 Geplaatst: 6 juni 2019 Geplaatst: 6 juni 2019 De BBC is ook een hele goede klant van Endemol... Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Tripleboy Geplaatst: 6 juni 2019 Geplaatst: 6 juni 2019 Laten we dus een vergoeding gaan vragen om dit nog allemaal te ondergaan, 🤗 GIGABLUE UHD QUAD 4K XTREND ET8500 / ET7500 VU+ Duo2 / VU+ Solo SE
Eduard07 Geplaatst: 6 juni 2019 Geplaatst: 6 juni 2019 "Dan kijk je toch gewoon niet."....😎 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen