Tripleboy Geplaatst: 6 juni 2019 Geplaatst: 6 juni 2019 Dat bepaal ik zelf wel, 🤑 GIGABLUE UHD QUAD 4K XTREND ET8500 / ET7500 VU+ Duo2 / VU+ Solo SE
Eduard07 Geplaatst: 6 juni 2019 Geplaatst: 6 juni 2019 Je gaat dus kijken om je te ergeren? Vreemd.😕 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Tripleboy Geplaatst: 6 juni 2019 Geplaatst: 6 juni 2019 (aangepast) Ik bepaal zelf wanneer ik kijk en ook wanneer, verder is dit een privé aangelegenheid, dus daar heeft u zich niet mee te moeien, of bent u hier om te "Ergeren". https://nl.wikipedia.org/wiki/Privacy 6 juni 2019 aangepast door Tripleboy GIGABLUE UHD QUAD 4K XTREND ET8500 / ET7500 VU+ Duo2 / VU+ Solo SE
Gerard 76 Geplaatst: 6 juni 2019 Geplaatst: 6 juni 2019 (aangepast) Ben 't deels met Eduard eens. NPO is absoluut een goede kweekvijver. Hoeveel mensen zijn daar al weggekocht door de commerciëlen? Nu vertrekt ook Geraldine Kemper van oa 3 op reis ook naar RTL. Maar ook op RTL Z zijn regelmatig goede docus te zien, afkomstig van BBC. Dus alsje goed zoekt dan zijn er zeker nog wel kwalitatief goede programma's op de commerciëlen, maar de spoeling is Idd erg dun. 6 juni 2019 aangepast door Gerard 76 Edit
Sverige Geplaatst: 6 juni 2019 Geplaatst: 6 juni 2019 Ik kijk naar een programma wat ik graag wil zien... een film, een serie, een nieuwsuitzending.... En de zender waarop dat komt, maakt niet echt uit voor mij. Nederlandse tv is betaal tv (via satelliet) en heb ik dus niet, het aanbod is voor mij te klein volgens het bedrag wat ik er voor zou moeten betalen... een eenvoudige afweging, en dat heeft niet met voor of tegen te zijn... net als in de supermarkt kijk je wat een product kost, en of het je het geld waard is... zo eenvoudig is het voor mij... Heel vroeger had ik de FTV kaart, toen ze nog op de "normale" astra positie op 19 oost uitzonden... en ik keek eigenlijk erg weinig... zo nu en dan eens een journaal, maar soms vond ik het erg vooringenomen, voornamelijk de manier van lezen en de zinswendingen... maar dat heb je zelfs in de Tagesschau en dat is toch eigenlijk een bolwerk van "serieusheid". Maar goed, reklame of niet... ze doen maar... Als dat belangrijke zaken zijn om over te debatteren, valt het in het land best mee zou ik zeggen. - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
W3ird_N3rd Geplaatst: 6 juni 2019 Geplaatst: 6 juni 2019 11 uur geleden zei Eduard07: Trouwens, de NPO heeft ook de wettelijke taak minderheden te bedienen. En zo hoort het ook. Ieder zijn deel. Er zijn volgens mij niet zoveel landen in de wereld die een PO hebben die zo divers en open is als in Nederland. Daarover gesproken. Die reclame hoeft van mij niet per se weg (behalve tijdens kinderprogrammering dan), van de website hoeft het ook niet weg. Maar de DRM die dit jaar aan UitzendingGemist is toegevoegd slaat echt als een tang op een varken, zeker voor eigen producties. Iets oudere smartphones en smart TV's allemaal op zwart en als klap op de vuurpijl die gebruikers ook nog eens rickrollen. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Eduard07 Geplaatst: 7 juni 2019 Geplaatst: 7 juni 2019 (aangepast) Ik begrijp trouwens niet waarom de programma's voor de jeugd op 3 plaats moeten maken voor regioprogramma's want die kunnen we sowieso al landelijk ontvangen. Het zal een compromis zijn, maar een regio NPO3 is m.i. overbodig en een voorportaal naar opheffing. Want waar gaan de jeugdprogramma's nu heen? Helaas is in Den Haag is "hervorming" meestal een eufemisme voor "bezuiniging". Kapot bezuinigen is Den Haag goed in. Bijna dagelijks worden we in het nieuws op allerlei terreinen geconfronteerd met de schade ervan. Reclame mag om mij wel blijven, mits het goed geclusterd is per uur. Maar laat dat geld bij de omroepen. Misschien zijn er nog wat omroepfusietjes mogelijk her en der. Versnippering kost geld. Laat Den Haag wel leren van PO beleid in andere landen. De BBC dacht dat BBC Three wel weg kon als het echt moest omdat veel jongeren online kijken, maar per saldo heeft de BBC er nu spijt van. Persoonlijk vond ik BBC Three meer gezicht hebben dan Four op dit moment. 7 juni 2019 aangepast door Eduard07 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Emekli Geplaatst: 7 juni 2019 Geplaatst: 7 juni 2019 Er zijn 12 provincies, met totaal 13 regiozenders. Dus iedereen zijn eigen zender uit de regio waar hij woont maar, wat gaat Can. Dig. doen, want die zal een keus moeten maken. Hopelijk wordt het niet zo als bij Joyne, daar worden de programma's afgekapt op het volle uur en val je ineens midden in een ander programma. En dat is echt flut. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
Eduard07 Geplaatst: 7 juni 2019 Geplaatst: 7 juni 2019 Ik heb het vermoeden dat we op NPO3 niet de zenders te zien krijgen, maar hun programma's. Ooit hadden we "Van Gewest tot Gewest", en dat krijgen we nu 24/7? Wat een verspilling! Slaat nergens op, die dubbele dekking. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
W3ird_N3rd Geplaatst: 7 juni 2019 Geplaatst: 7 juni 2019 7 uur geleden zei Eduard07: Misschien zijn er nog wat omroepfusietjes mogelijk her en der. Versnippering kost geld. Laat Den Haag wel leren van PO beleid in andere landen. De BBC dacht dat BBC Three wel weg kon als het echt moest omdat veel jongeren online kijken, maar per saldo heeft de BBC er nu spijt van. Persoonlijk vond ik BBC Three meer gezicht hebben dan Four op dit moment. Versnippering kan geld kosten, maar fusies kunnen ook geld kosten! Vraag maar aan de nationale politie. Er is ook niks meer gratis tegenwoordig! En BBC Three was idd doodzonde. Nu heb je soms "Three on Two", precies.. BBC Three programma's op Two. Want logisch. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Eduard07 Geplaatst: 7 juni 2019 Geplaatst: 7 juni 2019 31 minuten geleden zei W3ird_N3rd: Versnippering kan geld kosten, maar fusies kunnen ook geld kosten! Vraag maar aan de nationale politie. Je moet geen vergelijking trekken tussen kleinschalige, overzichtelijke, beheersbare fusietjes binnen de nog steeds versnipperde omroep en een onverantwoordelijke, onoverzichtelijke, niet aan te sturen, onvoorspelbare mega-fusies, zoals bij de politie. De fusies die bij de overheid op ellende uitdraaien, zijn mega-fusies zonder enige fasering en met een idioot lage lumpsum erop. Het zwabberen tussen nationaal (politie) en decentraal (Jeugdzorg).En iedere keer het volk maar weer maken dat het tegenovergestelde een verbetering is. Je ziet dat gezwabber trouwens nu ook weer in de nieuwe omroepplannen: NOS opsplitsen, samenvoegen, taken opsplitsen, weer samenvoegen. In de nieuwe omroepplannen moet de NTR erbij in. Dat moet natuurlijk weer een (opgelegde) bezuiniging opleveren: 1 loket. Zo werd het onderwijs na de fusiegolven ook regelmatig op generieke kortingen getrakteerd. Maar onze omroep is geen mega-kolos zoals de politie dat wel is. In andere landen zijn publieke omroepen niet verzuild, dus die versnipperende verzuiling zou stap-voor-stap verder kunnen worden opgeschoond. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
edbe Geplaatst: 8 juni 2019 Geplaatst: 8 juni 2019 dus we krijgen commerciele taferelen op NPO zenders 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Eduard07 Geplaatst: 8 juni 2019 Geplaatst: 8 juni 2019 Hoezo? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Eduard07 Geplaatst: 8 juni 2019 Geplaatst: 8 juni 2019 Op 7-6-2019 om 10:10 zei Eduard07: Ik heb het vermoeden dat we op NPO3 niet de zenders te zien krijgen, maar hun programma's. Ooit hadden we "Van Gewest tot Gewest", en dat krijgen we nu 24/7? Wat een verspilling! Slaat nergens op, die dubbele dekking. Wou er nog even aan toevoegen: over zo'n zender is ook nooit nagedacht, omdat die wens er volgens mij helemaal niet is. Bij niemand. Nooit onderzoek naar gedaan ook. Het is een politiek bedenksel gebaseerd op verdere bezuiniging, niet op inhoud. Jeugdprogramma's op NPO3 zijn daar m.i. wel zeer op hun plek. En waar blijft het mooie idee van voormalig staatssecretaris Sander Dekker om meer ruimte te maken voor creativiteit? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
edbe Geplaatst: 8 juni 2019 Geplaatst: 8 juni 2019 4 uur geleden zei Eduard07: Hoezo? programma onderbrekingen of kom er pas reclame dat se show of programma? 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen