Tonskidutch Geplaatst: 22 juli 2019 Geplaatst: 22 juli 2019 let op we willen geen reclame die per definitie leugens aan de consument vertelt en daar is de jeugd die onder toezicht van de ouders TV kijkt een prooi voor hun koop en eet gewoonten die zich lastig zal afgewennen het zijn drugs en dat is geen gelegenheidsargument dat is de werkelijkheid, een stel mensen verkoopt gigantisch slechte shit en als je aan die vrijheid van de verkoop van de shit komt heb je gelijk moorddreigingen aan je adres The Beat Is Rhythm Club des Belugas
luisteraar Geplaatst: 22 juli 2019 Geplaatst: 22 juli 2019 6 minuten geleden zei Tonskidutch: let op we willen geen reclame die per definitie leugens aan de consument vertelt Iedere reclame is een getint bericht wanneer een leugen begint weet ik niet. witter dan wit,beter als de beste ...... 9 minuten geleden zei Tonskidutch: komt heb je gelijk moorddreigingen aan je adres Heb je dit al meegemaakt ?
Tonskidutch Geplaatst: 22 juli 2019 Geplaatst: 22 juli 2019 als klein piemel mannetje heb ik zelf geen dreigingen aan het adres gehad, ofschoon ik bepaalde mensen aan hun verdekte opstelling blijk te knagen een opstelling die duidelijk niet als amateur en hobbyist hier rondwaart The Beat Is Rhythm Club des Belugas
Tonskidutch Geplaatst: 22 juli 2019 Geplaatst: 22 juli 2019 maar het gaat over reclame weren tot 20:00 uur The Beat Is Rhythm Club des Belugas
Eduard07 Geplaatst: 22 juli 2019 Geplaatst: 22 juli 2019 (aangepast) 46 minuten geleden zei Tonskidutch: let op we willen geen reclame die per definitie leugens aan de consument vertelt en daar is de jeugd die onder toezicht van de ouders TV kijkt een prooi voor hun koop en eet gewoonten die zich lastig zal afgewennen het zijn drugs en dat is geen gelegenheidsargument dat is de werkelijkheid, een stel mensen verkoopt gigantisch slechte shit en als je aan die vrijheid van de verkoop van de shit komt heb je gelijk moorddreigingen aan je adres En dan gaan deze kinderen naar buiten, met vriendjes de stad in, zitten op hun smartphone of tablet, en dan worden ze niet blootgesteld aan de reclamewereld? Halfbakken gelegenheidsargument, tot 20.00 uur geen reclame. Gewoon poldercompromis. Zit totaal geen principe achter, want de politiek heeft zich heel lang verzet tegen minder reclame op radio en tv. Want dat werd te duur. Verder gaat het natuurlijk feest worden bij de commerciële omroepen. Over de verwachte extra inkomsten, en het kortzichtige mediabeleid van Den Haag. Die was er al sinds de jaren 30 van de vorige eeuw, maar je mag 100 jaar later van de politiek toch wel wat meer wijsheid- door- ervaring verwachten inzake mediabeieid. Echter, helaas. Nog steeds geen samenhangende visie. De jeugd wordt straks minder blootgesteld aan reclame? Welnee, wat een naïviteit. Ze raken zelfs een belangrijke jeugdzender kwijt. 22 juli 2019 aangepast door Eduard07 1 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Tonskidutch Geplaatst: 23 juli 2019 Geplaatst: 23 juli 2019 19 uur geleden zei Eduard07: De jeugd wordt straks minder blootgesteld aan reclame? Welnee, wat een naïviteit. dat stelde ik niet... dat zien ze op de straat toch wel The Beat Is Rhythm Club des Belugas
Eduard07 Geplaatst: 23 juli 2019 Geplaatst: 23 juli 2019 5 uur geleden zei Tonskidutch: dat stelde ik niet... dat zien ze op de straat toch wel Dit is een van argumenten van deze minister om tot 8 uur geen reclame meer uit te zenden, want daarna zouden ze volgens hem allemaal op bed liggen.... zonder smartphone of tablet..... 🤣 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Tonskidutch Geplaatst: 23 juli 2019 Geplaatst: 23 juli 2019 je hebt blijkbaar een issue met antwoorden ontvangen en cognitief dat aan een of andere minister toedichten het is jouw topic The Beat Is Rhythm Club des Belugas
Gerard 76 Geplaatst: 24 juli 2019 Geplaatst: 24 juli 2019 De jeugd interesseert zich amper voor Lineaire tv. Het doel wat men heeft met npo3 is achterhaald. Jeugd kijkt vrijwel alleen nog naar Netflix en 't geestdodende YouTube. Nieuws lezen ze op de mobiel via apps van npo, nu, of rtl
luisteraar Geplaatst: 24 juli 2019 Geplaatst: 24 juli 2019 Bij de publieke omroepen interesseren mij enkel nog het nieuws en weer bericht ,ik behoor echt niet tot de jeugd bvn voldoet er prima in. Wat mij aan gaat kunnen alle andere programma´s van de PO op slot
Tonskidutch Geplaatst: 24 juli 2019 Geplaatst: 24 juli 2019 tja, al die mensen die alles op slot willen, zouden zich eens in hun teelbal kunnen knijpen, of ze nog leven? of gewoon een ander kleur hesje aantrekken The Beat Is Rhythm Club des Belugas
johnno Geplaatst: 24 juli 2019 Geplaatst: 24 juli 2019 44 minuten geleden zei luisteraar: Bij de publieke omroepen interesseren mij enkel nog het nieuws en weer bericht ,ik behoor echt niet tot de jeugd bvn voldoet er prima in. Wat mij aan gaat kunnen alle andere programma´s van de PO op slot Wat je dus eigenlijk zegt is dat je wel graag het nieuws wil horen....... ....,,maar dat een degelijke analyse van dat nieuws je koud laat. Maar misschien weet jij die analyse van Facebook te halen.
Tonskidutch Geplaatst: 24 juli 2019 Geplaatst: 24 juli 2019 (aangepast) Sorry ik laat me iets te makkelijk verleiden commentaren te geven 24 juli 2019 aangepast door Tonskidutch commentaar weggehaald The Beat Is Rhythm Club des Belugas
Mojo Geplaatst: 24 juli 2019 Geplaatst: 24 juli 2019 2 uur geleden zei Tonskidutch: Sorry ik laat me iets te makkelijk verleiden commentaren te geven Het is ook warm hè😉 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen