kees60 Geplaatst: 14 juni 2019 Geplaatst: 14 juni 2019 Hoy Allemaal. IK heb problemen met astra 1 welke voor cnn en zo is, ik kan soms gewoon uren kijken met 84 procent kwaliteit, dan weer valt het uit dan krijg ik zomaar ineens 19 procent kwaliteit, dan springt ie ineens naar 84 en vica versa, ik dacht eerst aan een obstakel maar als ik goed zag is astra 3 lager en zou die dan zeker moeten weigeren, maar die doet het prima, hotbird ook. het is gewoon een gespring van jewelste, dan zit ie ineens weer op 84 en stabiel, heb ik alleen zwart beeld totdat ik de zender verzet dan, zou er hier iemand storen of zo, want zover als ik weet doet een schotel dit normaal niet, goede ontvangst is goede ontvangst toch, ik dacht ook aan de heg hier, maar zoals gezegt astra 3 zit nog lager en die is prima, misschien iets met de kop? Het signaal staat te springen van 19 tot 84 procent, en soms blijft ie daar dan voor een 2 uur, en begint het weer opnieuw. Ik vermoed ook dat de standaart ontvangers van canal digitaal niet best zijn, zo kan je amper teletekst kijken omdat die maar blijhft doorrollen en dan weer op andere pagina of maar een halve, of helemaal niet, oorzaak waarschijnlijk geen buffergeheugen, moet goedkoop zijn he, onvanger is de M7, ook een lekkere vastloper soms. alvast bedankt voor eventuele tips.
Mimisiku Geplaatst: 14 juni 2019 Geplaatst: 14 juni 2019 Lijkt me een defecte LNB.. Gescheurde kap waardoor vocht binnendringt? Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Satterdam Geplaatst: 14 juni 2019 Geplaatst: 14 juni 2019 De kabel ff langslopen. het kan zijn dat de kabel ofwel los zit of dat er ergens een kink in zit.
minplus Geplaatst: 14 juni 2019 Geplaatst: 14 juni 2019 Als je, na het naar een andere zender schakelen op die nieuwe zender en ook weer terug op de vorige zender, op beide goed beeld hebt, is de kans groot dat het in de (software van) de tuner zit. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
el renegade Geplaatst: 15 juni 2019 Geplaatst: 15 juni 2019 De wifi router dichtbij kan eventueel ook problemen geven.
drz Geplaatst: 15 juni 2019 Geplaatst: 15 juni 2019 Ik hou het ook bij een defecte LNB.. Een oude Alps misschien? "Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."
Moderator ceesv Geplaatst: 15 juni 2019 Moderator Geplaatst: 15 juni 2019 Kan ook nog een dect telefoon zijn? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
grondstof Geplaatst: 17 juni 2019 Geplaatst: 17 juni 2019 Ik heb er ook last van op Astra1, vooral de Duitse kanalen die niet in HD zijn, ga een andere lnb, een quad monteren eerdaags.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen